دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها یکی از زیر مجموعه های معاونتهای وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها در سال ۱۳۶۸ زیر نظر معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بنیاد نهاده شد. در سال ۱۳۷۵ براساس سیاستهای کلی دولت و به منظور هماهنگی بیشتر بین نهادهای آموزشی و تحقیقاتی، دفتر گسترش آموزش رسانهها با مرکز مطالعات و توسعه رسانهها ادغام شد.
این دفتر به منظور تشویق، تحقیق و گسترش آموزش در زمینه ارتباطات اجتماعی با تأکید خاص بر مطبوعات و روزنامهنگاری شکل گرفته است.
این موشن گرافی زیبا ضمن معرفی و ارائه تاریخچه این دفتر ، ما را با این مرکز بصورت حرفه ای آشنا می سازد.
Friday, 27 January , 2023