رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

برندینگ بایگانی - جامعه روابط عمومی
آشنایی با پنج سوال که روابط عمومی‌ها باید در مورد رنگ در پیام‌‌های بدانند ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

آشنایی با پنج سوال که روابط عمومی‌ها باید در مورد رنگ در پیام‌‌های بدانند

رنگ‌ها یادآوری برندها را افزایش می‌دهند و استفاده از رنگ می‌تواند یادگیری که می‌توانید خودتان را از رقبایتان به وسیله رنگ متمایز سازید و به عنوان مثال به رنگ آبی پپسی در مقابل رنگ قرمز کوکاکولا توجه کنید.

نقش روابط عمومی در برندسازی ۲۵ تیر ۱۳۹۷

نقش روابط عمومی در برندسازی

آیا روابط عمومی در ایجاد یک برند تأثیرگذار است؟ نقش روابط عمومی در برندسازی چیست ؟ چه اصولی را باید در روابط عمومی رعایت کرد؟ این‌ها سوالاتی‌است که یک کارآفرین در ابتدای راه برندسازی‌اش با آن مواجه خواهد شد.

روش‌های ارتقاء برند شخصی در سال ۲۰۱۸ ۱۷ تیر ۱۳۹۷

روش‌های ارتقاء برند شخصی در سال ۲۰۱۸

اگر هنوز به‌طور کامل به ساخت برند شخصی‌تان متعهد نیستید، الان زمانی است که به این کار بپردازید. من یکی از بزرگ‌ترین وکیل مدافعان ساخت برند شخصی هستم. وقتی‌که پرسنال برندینگ را به‌درستی انجام دهید

عبرتی از بحران بزرگ کوکاکولا در سال ۲۰۰۰/ ارتباطات برند را فراموش نکنید ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

عبرتی از بحران بزرگ کوکاکولا در سال ۲۰۰۰/ ارتباطات برند را فراموش نکنید

مدیر اجرایی شرکت کوکاکولا اعتراف کرد در بحران سال ۲۰۰۰ این شرکت سقوط سهام کوکاکولا ناشی از بی توجهی به ارتباطات این برند بزرگ بوده است.

نوکیا ۳۳۱۰ فورجی رونمایی شد ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

نوکیا ۳۳۱۰ فورجی رونمایی شد

بالاخره بعد از مدت ها نوکیا ۳۳۱۰ ۴G ساعتی پیش رسما در چین رونمایی شد. HMD Global این تلفن هوشمند با ظاهر نوستالژی زیبا و جذاب خود را به طور رسمی در وب سایت رسمی نوکیا و در کشور چین، رونمایی کرد. تاریخ عرضه و قیمت نهایی نوکیا ۳۳۱۰ ۴G به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2018) اعلام خواهد شد.

۴ گام راه اندازی یک کسب و کار مناسب ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

۴ گام راه اندازی یک کسب و کار مناسب

این روزها بازار همه خرابه.. دست زیاد شده.. پول دست مردم نیست.. آدم بیکار باشه بهتره.. پول فقط دست یه عده آدمه.. جملاتی که در بالا خواندید را این روزها زیاد شنیده و می شنوید .کافی است دهان خود را میان مردم باز کنید تا هر کسی چیزی بگوید . حال اینکه شما بخواهید یک […]

بررسی نقش تصویر برند بر دیدگاه روابط عمومی و وفاداری مشتری ۰۳ مرداد ۱۳۹۶

بررسی نقش تصویر برند بر دیدگاه روابط عمومی و وفاداری مشتری

دیدگاه روابط عمومی بر وفاداری مشتری تاثیرگذار است ولی تصویر برند روابط بین دو متغیر دیدگاه روابط عمومی و وفاداری مشتری را تعدیل نمی کند.

بررسی اثر روابط عمومی موفق بر برندینگ شرکت‌ها ۰۳ مرداد ۱۳۹۶

بررسی اثر روابط عمومی موفق بر برندینگ شرکت‌ها

خبر رسانی فعالیت‌های شرکت در رسانه‌ها در قالب روابط عمومی آن مجموعه دیده می‌شود و می‌تواند در خدمت برندینگ، بازاریابی، فروش، افزایش فروش و وفاداری بیشتر مشتریان قرار گیرد.

برند؛ برگ برنده بازی‌های تجاری است ۰۳ مرداد ۱۳۹۶

برند؛ برگ برنده بازی‌های تجاری است

امروزه در تجارت بین‌الملل برند و برندینگ مهم‌ترین عامل توفیق است. اگرچه در گذشته بازاریابی مهم‌ترین عامل رونق تجارت خارجی بود،

مدیریت برند و اشتباهات برندسازی ۰۳ مرداد ۱۳۹۶

مدیریت برند و اشتباهات برندسازی

برند نام یا نمادی است که با هدف فروش کالاها یا ارائه خدمات مورد استفاده قرار می گیرد.البته هدف از ایجاد برند چیزی فراتر از فروش کالا یا ارائه خدمات است

چرا مشتری ها شما را ترک می‌کنند؟ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶

چرا مشتری ها شما را ترک می‌کنند؟

مشتری ها اصلی ترین گزینه در معادلات بازاریابی هستند اگر مشتری نباشد کسب و کار معنایی ندارد

برندهای مهم چگونه درآمدزایی می‌کنند؟ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶

برندهای مهم چگونه درآمدزایی می‌کنند؟

این روزها با گسترش مصرف گرایی در بین مردم رفتاری تازه را با نام وفاداری به برند در میان مردم شاهد هستیم که در واقع این وفاداری به برند در میان مشتریان مهمترین نقش را در درآمد شرکت های بزرگ و کوچک داشته است.

۴۰ نکته کلیدی از سخنان برایان تریسی در همایش تهران ۰۳ مرداد ۱۳۹۶

۴۰ نکته کلیدی از سخنان برایان تریسی در همایش تهران

برایان تریسی از نویسندگان کتابهای خودیاری است که بسیاری از کارهای خود را به صورت کتاب گویا ارائه داده. موضوع سمینارها و ارائه‌های او شامل رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار است.

بازاریابی عصبی چیست ؟ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶

بازاریابی عصبی چیست ؟

بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصب‌شناسی است.