فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی؛ تیرماه ۱۳۹۶ در پی برگزاری یازده دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سالهای ۹۵-۸۱، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست اندرکاران روابط عمومی سازمانها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو […]
فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی؛ تیرماه ۱۳۹۶
در پی برگزاری یازده دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سالهای ۹۵-۸۱، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست اندرکاران روابط عمومی سازمانها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.
اهداف
- آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق
-توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشارات
- انتخاب و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات
- تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات
- دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها
بخش رقابتی
۱- انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی
این جایزه به روابط عمومیهایی که بهترین برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخشهای مختلف انتشارات به اتمام رسانیده باشند و مستندات لازم را ارائه کنند، اهداء میگردد.
۲- انتخاب نشریه داخلی برتر
در این بخش آثار ارسالی در هفت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه و صفحهآرایی مورد ارزیابی داوران قرار میگیرد.
توجه: روابط عمومی ها بایستی آثارشان را در هفت بخش اعلام شده، به طور جداگانه و تفکیکی تعیین نموده و برای ارزیابی ارسال نمایند. تاکید می شود هیچ نشریه ای خارج از قالب مذکور و به طور کلی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد.
۳- انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی
در این بخش آثار منتشره در شاخههای زیر، ارزیابی میشوند:
۳-۱-کتاب
۳-۲- بروشور
۳-۳- پوستر
۳-۴- عکس
۳-۵- ویژهنامه
۳-۶- فیلم و تیزر
۳-۷- اینفوگرافیک
۴- انتخاب برترین انتشارات الکترونیکی
در این بخش آثار روابط عمومیها در پنج شاخه زیر مورد ارزیابی داوران قرار میگیرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استانها برگزیده میشود:
۴-۱- وبسایت
۴-۲- مولتی مدیا
۴-۳- برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها)
۴-۴- رسانه های اجتماعی
۵- انتخاب برترین تبلیغ مکتوب
۵-۱- تبلیغات در نشریات
۵-۲- رپرتاژآگهی
۶- انتخاب بهترین تحلیل محتوا
تحلیل محتوای رسانه های درون و برون سازمانی
۷- انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار و مستندات خود را به شکل حقیقی و یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آنها فعالان این حوزه انتخاب شوند.
۸- انتخاب بهترین نحوه ارائه آثار
در این بخش شرکت کنندگانی که بهترین دسته بندی و ارائه آثار را به دبیرخانه جشنواره داشته انتخاب ومورد تقدیر قرار می گیرند.
منبع: انجمن متخصصان روابط عمومی
Saturday, 17 April , 2021