امروزه بدلیل پیش رفتن الگوی جستجوی موتورهای جستجو به سوی هوشمند شدن، تولید مطالب مفید و کاربرپسند در عملیات بهینه سازی موتور جستجو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد به همین دلیل ارتباط برقرار کردن با سلیقه کاربر جایگاه خاصی در تولید محتوا پیدا کرده است

امروزه بدلیل پیش رفتن الگوی جستجوی به سوی شدن تولید مطالب مفید و کاربرپسند در عملیات بهینه سازی موتور جستجو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد به همین دلیل برقرار کردن با سلیقه کاربر جایگاه خاصی در پیدا کرده است.

جامعه روابط عمومی؛ تفسیر کنندگان آنلاین مدت های زیادی است که در بروز رسانی اخیر (تغییرات تمام عیار در الگوریتم ها جستجو) گوگل، منتظر روش های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به روش قدیمی بودند.

خود موضوع که دلیل آن ها برای گفتن این ادعا چه میتواند باشد جای بحث زیادی دارد. در جنگی بی انتها بخاطر اینکه عنکبوت های جستجوگرش هرچه بیشتر به انسان نزدیکتر شوند، به طور بسیار قابل توجهی روی سیگنال اجتماعی تمرکز و بر بازار یابی محتوا با کیفیت بسیار بالا تاکید نموده است.

رابطه بهینه سازی با روابط عمومی
با این حال، با اینکه بهینه سازی موتور جستجو حرکتی فوق العاده است، اما رشد آن به سمت روش های کلاسیک حرکت میکند (PR) . در این مقاله سعی خواهم کرد تا ...

• با دقت بیشتر در آنلاین اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب میکنیم.
•بررسی اینکه چرا بهینه کردن موتور جستجو میتواند باعث تکامل باشد.
• ارایه پیشنهاد هایی که بازاریابان میتوانند در این وضعیت و کنند.

حقایق و اعداد و ارقام
قبلا گفتیم در پی این است که ربات هایش موقع جستجو رفتاری هوشمندانه نزدیک انسان به نمایش بگذارند. براین پایه نظر بیشتر کارشناسان این است در که فشار بیشتر روی عواملی مانند لینک های وارد شونده و ( +۱)های پلاس و قرار می گیرد. در این حالت نتایج کاستومایز شده بیشتر و بیشتر به کاربر ارایه میشود.

«در حالت کلی رایه دهندگان وبسایت میتوانند با خلق سایت های با کیفیت که کاربرپسند میتوانند، رتبه سایت خود را بالا ببرند» به طور مشابه،این تحولات بطور حرفه ای در دستور العمل تجدید نظر شده جستجوی در مورد چگونگی بالا بردن سایت بوسیله مدیر سایت چکیده شده است.
امتیاز برتر اینجا ظاهر میشود. هنگامی که هیچ عامل فنی در کار نباشد دایما تمرکز روی محتوای با ارز و قابل اشتراک گذاری خواهد بود. که برای مخاطبین جالب و هیجان انگیز خواهد بود، عملی که متخصص های کلاسیک استاد آن بودند.

ولی این نکته ها اصلا کافی نیستند. حداقل در بریتانیا، بازاریاب ها از منابع بسیار زیادی برای تقویت منابع آنلاین خود استفاده میکنند. به عنوان مثال در این کشور، انجمنی موسوم به فهمیده که ۷۲ درصد از موسسه های و مشاوره خدمات بهینه سازی موتور جستجو نیز ارایه میدهند.

پرتقاضاترین خدمات سایت، شامل محتوا، دسترسی و تعامل با وفعالان در بود.بیشتر از ۶۰درصد بیزینس ها بودجه آنلاین خود را رو بهینه سازی موتور جستجو، محتوا و.... قرار داده اند.

در یکسال گذشته درآمد شرکت ها از آنلاین بسیار افزایش یافته . بیزینس ها به طور رو به افزایشی منابع خود را به آنلاین اختصاص داده اند. هرچند خیلی از آن ها فعالیت های بسیاری در درون نگه داشته اند، بسیاری از آن ها فعالیت و آن را کاملاً برون سپاری کرده اند.

بهترین روش ها برای استفاده از روشهای در عرصه آنلاین چیست

۱) عملیات آنلاین و آفلاین به شدت تحت تاثیر یکدیگر میباشند
بازار یابی محتوا یکی از انگیز ترین کارها در آنلاین است. با این حال، با اطمینان حاصل کردن از اینکه فعالیت های آنلاین و آفلاین باهم مکمل هستند، باید مطمین شود حرف زیادی برای گفتن دارد.

توییت کردن زنده و به اشتراک گذاشتن آن ها در شبکه ها، های صنعتی، و فرصتهای سخنرانی باید رویکرد اصلی شما برای بهبود موثعیت کاری شما در تان باشد، و در عین حال کمک میکند طوری نشان دهید که نبض بازار را در اختیار دارید. از طرف دیگر، اگر فرصتی برای حضور در مطبوعات، تلویزیون، برنامه رادیویی، یا سخنرانی پیدا کرده اید، حتماً از راه دارایی های آنلاین روی آن ها کنید.

۲) روابط خود ارتقا دهید
زمان زیادی است که تمرکز بیشتر روی کیفیت است نه کمیت. ها استخدادم و اخراج را براساس دسترسی به جمع های مطبوعات انجام داده اند. بازاریابان اینترنتی باید تلاش کنند شیوه های را با دیدگاهی برای ایجاد روابط بلندمدت با انتشارات آفلاین و آنلاین، نویسان و روزنامه نگارانی سرمشق قرار دهند که می توانند منابع با ارزشی برای پوشش خبری باشند.

۳) از مطالب نهایت استفاده را ببرید
از وبسایت خود برای تولید محتوای با کیفیت مرتبط با تان و انتشار نظرات مهم درباره مسایل بسیار مهم، امکان داشتن سهم بیشتر در شبکه های اجتماعی و فرصت ارسال پُست را در وبسایت های مربوطه را خواهیم داشت.

ولی این پایان داستان نیست. بالا بردن کیفیت محتویات سایت میتواند توجه مخاطبینی که برای شما بسیار اهمیت دارند را به شما جلب کند، که میتواند به بالا رفتن پوشش خبری شما در نشریات بینجامد وحضور در ها ومقاله های دنیای واقعی شود، وهمینطور باعث دریافت دورنمایی از آینده از گروه هایی می شود که از طریق ها، فیلم ها و مانند آن به سمت شما جذب می شوند.

خودِ این امکان را دارد که روی شما اثر مستقیم داشته باشد. لیندسی کرشاف از موسسه ی هاباسپات معتقد است کسب و کارها پس از اجرای یک هماهنگ شده روابط عمومی، شاهد افزایش ترافیک مرتبط با خود خواهند بود. بنابراین، علاوه بر تبلیغ های رویدادی خود به صورت آنلاین، مطمئن شوید که هنگامی که در فعالیت های دنیای واقعی وارد می شوید، حضور آنلاین خود را نیز به وضوح اعلام کنید.

۴) به انجمن ها و مباحثه های خودمان بپردازیم
اگر هنوز راه نیفتاده اند پس آن ها را شروع کنید. پایگاههایی مانند LinkedIn و + Google از بهترین ابزارها برای پیدا کردن انجمن های مربوطه میباشند.این پایگاه امکان لازم برای نشان دادن توانایی شما برای افرادی که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند میدهد.

نتیجه گیری
روابط عمومی به هیچ عنوان پایان دهنده مشکلات شما در بهینه کردن موتور جستجو و فعالیت نکردن شما در نیست، زیرا مثل بسیاری از سایر تلاش های دیگر و فروش برای تحقق بخشیدن به یک قوی نیاز است.

با این حال، در آنلاین ، بازاریابان دانایی که از روش های به شیوه ای پایدار و استراتژیک در تمام سطوح استفاده می کنند می توانند دنیایی از مزایای بالقوه را به دست آورند.

جامعه روابط عمومی