آنچه مدیران روابط عمومی باید برای تثبت جایگاه و موقعیت روابط عمومی در سازمان انجام دهند.
آنچه مدیران روابط عمومی باید برای تثبت جایگاه و موقعیت روابط عمومی در سازمان انجام دهند.
- تشکیل جلسات هدفمند و منسجم با شورای مدیران معاونتها، سازمانها و شرکتها ی تابعه
- تشکیل شورای همکاری با نشریات تخصصی
- تشکیل مجمع روابط عمومیهای شرکتها، سازمانها و موسسات تابعه
- تشکیل شورای عالی سیاستگذاری اطلاعرسانی
- تشکیل کار گروههای تخصصی
- تشکیل جلسات شورای تولید و تامین اطلاعات
- تشکیل جلسات با تشکلها، اتحادیهها و اصناف بخش مربوطه و رهبران فکری
- تشکیل شورای تخصصی و مشورتی در حوزههای رسانهای، پژوهشی و تبلیغاتی
- افزایش توانمندیهای فردی، تخصصی، علمی و راهبردی کلیه مدیران و کارشناسان روابط عمومی در سطح ستاد و صف.
- تلاش ویژه برای جذب بودجه و اعتبارات و امکانات لازم برای روابط عمومی
مدیریت باید به اعتبار و نقش روابط عمومی اهمیت داده ، مانند یک راهنمای با تدبیر از آن حمایت کند.
بودجه و اعتبارات لازم در اختیار روابط عمومی گذاشته شود
به روابط عمومی اختیار و آزادی عمل بدهد.
در انتخاب مدیر روابط عمومی به شایسته سالاری و تخصص های ارتباطی توجه کند.
- نویسنده : دکتر حمید شکری خانقاه
https://goo.gl/q2zucN
Friday, 27 January , 2023