ما برای تنویر افکار عمومی و در حقیقت ارائه اطلاعات صحیح به مشتری و مخاطب، قسمت ارتباط با رسانه داریم که از زیر مجموعه‌های روابط عمومی شرکت سایپا است.

ما برای تنویر و در حقیقت ارائه اطلاعات صحیح به و مخاطب، قسمت با داریم که از زیر مجموعه‌های شرکت است.

به گزارش ، دسترسی سریع به اخبار و اطلاعات جدید شرکت‌های بزرگ یکی از چالش‌هایی است که در بسیاری از شرکت‌ها و البته در همه کشورها وجود دارد. اینکه اخبار چگونه به بیرون مخابره شود تا ضمن اطلاع‌رسانی صحیح باعث بروز مشکل برای آن شرکت نشود بسیار مهم است.

در همین زمینه با مدیر گروه خودروسازی به گفت‌‌و‌گو پرداختیم.

با توجه به شناخته‌شده بودن محصولات گروه خودروسازی سایپا، دلیل این شرکت برای حضور در نمایشگاه خودروی بندرعباس چیست؟

با توجه به سیاست‌های کلان گروه خودروسازی درخصوص تقویت عملکرد این گروه و همچنین خدمت‌رسانی استانی و فروش‌ خودرو در استان‌ها با شرایط ویژه، تصمیم گرفتیم در سومین نمایشگاه استان که در شهر بندرعباس برگزار می‌شود، حضور پیدا کنیم. قصد ما این است که محصولات مختلف گروه خودروسازی را برای نمایش و ارائه به مشتریان در این نمایشگاه عرضه کنیم.

با توجه به اینکه شما به‌تازگی در این جایگاه قرار گرفته‌اید، می‌خواستم بدانم برای تسریع در و اخبار گروه خودروسازی چه برنامه‌هایی دارید تا انتقال اخبار افزایش پیدا کند؟
یکی از سیاست‌های کلان مجموعه، نحوه با مشتریان است. یعنی جوابگویی، صراحت و شفافیت برای ما بسیار حائزاهمیت است. در مجموعه جدید سایپا، با دستور آقای جهرودی مدیرعامل سایپا، معاونت و امور مشتریان تاسیس شده است. این معاونت و زیرمجموعه ما در حوزه و خصوصا حوزه به‌صورت مستقیم جوابگوی امور مشتریان هستند و در این خصوص کاملا شفاف عمل می‌کنند.

 

 

 

بعضا نیاز به صحبت مستقیم با یکی از مدیران پیش می‌آید اما مدیران عمدتا را به روابط‌عمومی‌ها وصل می‌کنند. آیا برای تغییر این برنامه‌ای دارید؟
ما برای تنویر و در حقیقت ارائه اطلاعات صحیح به و مخاطب، قسمت با داریم که از زیر مجموعه‌های شرکت است. تمام تلاش ما این است که بسیار موثری با اصحاب و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها داشته باشیم تا بتوانیم با بیشتر اطلاعات موردنیاز اصحاب و دوستان در خبرگزاری‌ها را در اختیارشان قرار دهیم.

جامعه روابط عمومی