اخبار ویژه
  • رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

    با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

  • ارتباطات سلامت مجوز فعالیت گرفت ۱۱ آبان ۱۳۹۷

    ارتباطات سلامت مجوز فعالیت گرفت

    در آخرین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای رسانه تخصصی ارتباطات سلامت موافقت بعمل آمد.

  • هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد

    اعضای هیات نظارت بر مطبوعات با درخواست مجوز پایگاه خبری روابط عمومی نوین ایران به مدیر مسئولی و صاحب‌امتیازی احمد عامری موافقت به عمل آورد.

  • اهدای جایزه حمید نطقی به حسن بشیر ۰۳ شهریور ۱۳۹۷

    اهدای جایزه حمید نطقی به حسن بشیر

    جایزه بین‌المللی حمید نطقی همزمان با پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به حسن بشیر ـ استاد دانشگاه امام صادق (ع) ـ اعطا می‌شود.

  • عناوین صنفیآرشیو
    خلاقیت چیست؟ ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

    خلاقیت چیست؟

    آخرین اخبار
    حضور مسئول روابط عمومی هلدینگ در جلسه هماهنگی مسئولین روابط عمومی گروه بنیاد ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

    حضور مسئول روابط عمومی هلدینگ در جلسه هماهنگی مسئولین روابط عمومی گروه بنیاد

    اهمیت و حساسیت وظایف و کارکردهای روابط عمومی در مجموعه بنیاد، از اقدامات و تلاشهای مسئولین روابط عمومی شرکتهای تحت پوشش بنیاد تشکر و قدردانی نمود

    توسعه فرهنگی و روابط بین الملل ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

    توسعه فرهنگی و روابط بین الملل

    امروزه موضوع توسعه در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، انسانی و فرهنگی در سطح داخلی و بین المللی مطرح و مورد توجه برنامه ریزان و دولتمردان بوده و بسیار حائز اهمیت می باشد. توسعه در لغتنامه دهخدا به معنی فراخ و فراخ کردن آمده است.

    معرفی سرپرست جد‌‌‌‌‌‌‌‌ید‌‌‌‌‌‌‌‌ معاونت روابط عمومی سپاه فجر ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

    معرفی سرپرست جد‌‌‌‌‌‌‌‌ید‌‌‌‌‌‌‌‌ معاونت روابط عمومی سپاه فجر

    سرگرد‌‌‌‌‌‌‌‌ پاسد‌‌‌‌‌‌‌‌ار جلال یارمحمد‌‌‌‌‌‌‌‌ی به‌عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس معرفی شد‌‌‌‌‌‌‌‌.

    نشست مشترک روابط عمومی دستگاه های اجرائی و مدیران رسانه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

    نشست مشترک روابط عمومی دستگاه های اجرائی و مدیران رسانه

    برخی موارد فقط زشتیها در جامعه پررنگ می شوند و به زیباییها و ظرفیتها پرداخته نمی شود. این نگاهی تک بعدی است که نباید در رسانه ها رایج شود.

    ۱۰ کار که در روابط عمومی هرگز نباید انجام دهید ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

    ۱۰ کار که در روابط عمومی هرگز نباید انجام دهید

    کارهایی که نباید در روابط عمومی انجام دهید صحبت می‌کنیم، ده چیزی که هرگز نباید در روابط عمومی برای خود، شرکت تجاری، یا مشتری‌هایتان انجام دهید.

    سرپرست جدید روابط عمومی اتاق اصناف تهران منصوب شد ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

    سرپرست جدید روابط عمومی اتاق اصناف تهران منصوب شد

    رئیس اتاق اصناف تهران در حکمی مهدی نادعلی را به سمت سرپرست جدید روابط عمومی اتاق منصوب کرد.

    پنج راهبرد برای برقراری ارتباط موثر ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

    پنج راهبرد برای برقراری ارتباط موثر

    ۵ راهبرد می تواند برای عزیزانی که در ارتباطات خود به دنبال ارتباطی موثر هستند تا روابط خود را بیش از پیش بهبود ببخشند ، کارایی نسبی داشته باشد .

    انتصاب سرپرست روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

    انتصاب سرپرست روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح

    امین صافی زاده مدیر روابط عمومی گروه هنرهای تجسمی روایت فتح طی حکمی از سوی محمد حبیبی، سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح با حفظ سمت به عنوان سرپرست روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد.

    ضرورت توجه به «آموزش رسانه‌ای» ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

    ضرورت توجه به «آموزش رسانه‌ای»

    «سواد رسانه ای» به عنوان مهارتی که استفاده بهینه و نقادانه از رسانه ها را ممکن می سازد به عنوان بخشی ضروری از سواد قرن بیست و یکم توسط نهادهای بین المللی مورد تاکید و توجه قرار گرفته است.

    تعریف خبر ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

    تعریف خبر

    خبر اطلاعات مربوط به یک رویداد یا اتفاق یا تحول است که در جایی چاپ یا پخش می شود . در واقع خبر گزارشی از رویدادهاست که دارای یک یا چند ارزش خبری است . هدف خبر آگاهی بخشی و اطلاعات رسانی است .

    اصول و کلیات خبر نویسی در روابط عمومی ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

    اصول و کلیات خبر نویسی در روابط عمومی

    روابط عمومی ها با برخورداری از دانش تخصصی و پایبندی به اصول حرفه ای و اخلاقی ضمن شناخت مسئولیتها و جایگاه خویش , نیازها و منافع متقابلی را با مطبوعات رسانه ها مطمح نظر قرار داده و با استفاده از راهکارهای مناسب ارتباطی و پرهیز از انتظارات نامعقول و غیر منطقی سعی در ارائه اطلاعات و اخبار شفاف و درست از سازمان به منظور فراهم سازی شرایط توسعه یافتگی و رشد یکدیگردارند

    آئین تجلیل از رابطین خبری فعال رسانه آموزش و پرورش شهرستان رودان. ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

    آئین تجلیل از رابطین خبری فعال رسانه آموزش و پرورش شهرستان رودان.

    رابیطن خبری باید اخبار حوزه های مربوط به خود را به واحد روابط عمومی ارجاع داده شود تا هر چه بهتر انعکاس اخبار صورت پذیرد.

    لزوم تلاش خانواده ها برای کاستن از آسیب های رسانه ای ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    لزوم تلاش خانواده ها برای کاستن از آسیب های رسانه ای

    خانواده نقش مهمی در ایجاد دانش استفاده از رسانه در کودکان دارد. کودکانی که در خانواده مسائل اعتقادی و ارزشی و خلق وخوی رفتاری خود را پیدا می‌کنند، دائماً در حال یادگیری و تجربه مسائل جدیدی هستنند .

    چهار روش برای بهبود ارتباطات در رسانه های اجتماعی ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    چهار روش برای بهبود ارتباطات در رسانه های اجتماعی

    شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی چگونه برای رسیدن به اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند، از کسب و کاری به کسب کار دیگر متفاوت می باشد. با این وجود در این رابطه یک وجه اشتراک وجود دارد: هر کسب و کاری باید بصورت موثر یک برقرار کننده ارتباط در محیط های اجتماعی اینترنت باشد.

    نظریات مطرح در مورد جایگاه و قدرت رسانه‌ها در شکل‌گیری افکارعمومی ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    نظریات مطرح در مورد جایگاه و قدرت رسانه‌ها در شکل‌گیری افکارعمومی

    با توجه به نظریات و دیدگاه های موجود و در جمع‌بندی و نقد آنها به نظر می‌رسد تأثیر رسانه‌ها در زمان ها، مکان ها، رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... و حتی نسبت به افراد مختلف جامعه یکسان نمی‌باشد.

    داده نما | زیر و بم سواد رسانه ای ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

    داده نما | زیر و بم سواد رسانه ای

    داده نمای سواد رسانه ای نگاهی اجمالی تعریف و ماهیت، سوالات نظری و راهکارهای تقویت سواد رسانه ای است که در این پرونده منتشر شده است.

    ۶ ایده بازاریابی در طراحی “اینفوگرافیک” روابط عمومی ۰۲ خرداد ۱۳۹۷

    ۶ ایده بازاریابی در طراحی “اینفوگرافیک” روابط عمومی

    مهارت های سطح متوسط اینفوگرافیک برای ترویج ایده های متفاوت بازاریابی عموما وقت زیادی را می گیرد. بنابراین اگر ۵ دقیقه فرصت دارید، ما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را که درباب «ترویج اینفوگرافیک در ۵ دقیقه» است مطالعه کنید.

    ۹ دلیل برای کم کردن مصرف پلاستیک ۰۲ اسفند ۱۳۹۵

    ۹ دلیل برای کم کردن مصرف پلاستیک

    خودداری از مصرف هر گونه ماده پلاستیکی غیرممکن است، اما راه‌های موثری وجود دارد که می‌توان با کمک آن‌ها مصرف پلاستیک را محدود کرد.

    چگونه خلاقیت در تبلیغات اثر میگذارد ؟ ۰۹ فروردین ۱۳۹۸

    چگونه خلاقیت در تبلیغات اثر میگذارد ؟

    چگونه خلاقیت می تواند روی تبلیغات و فروش محصول تاثیر گذار باشد.( خلاقیت در تبلیغات ) همچنین ابعاد مختلف خلاقیت را در تبلیغات مورد بررسی قرار می دهیم.

    اهمیت روابط عمومی در تبلیغات موثر ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    اهمیت روابط عمومی در تبلیغات موثر

    هدفی که روابط عمومی وبازار یابی وفروش در پی آن هستند یکسان است . تقویت روابط عمومی در راه ارتقا اعتماد مشتری ، باعث موفق شدن شما در کسب و کار خودتان میشود.

    روش هایی برای ایجاد ارتباط موثر ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    روش هایی برای ایجاد ارتباط موثر

    برای ایجاد شبکه و برقراری ارتباط موثر با افراد نیاز داریم همه فرصت ها در شبکه سازی به رشد ما کمک نمیکنند. باید قبل شرکت در آن ها ببینید اصلا ارزش دارند. حتما اطلاع مورد نیاز برای رویداد را جمع آوری کنید،از فرصت پیش رو بیرون از مرزهای خود استفاده کنید و فرصت خود را زیاد کنید.

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

    با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

    بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت

    تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ضرورتی است که روز به روز اهمیت آن بیشتر برای صاحبان کسب و کارها مشخص می‌شود. بعد از طراحی سایت می‌بایست به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی پرداخت، در غیر این صورت از هزینه‌ای که به منظور طراحی وب سایت پرداخت کرده‌اید سود چندانی به دست نخواهیم آورد.

    نقش روابط عمومی در برندسازی ۰۴ شهریور ۱۳۹۷

    نقش روابط عمومی در برندسازی

    نوع رفتاری که صاحبان برندها و شرکت‌ها با مشتریان و مخاطبان خود دارند، بهترین معرف و تبلیغات هر برند است که علاوه بر اینکه می‌تواند ارتباط با مشتریان کنونی را حفظ و پایدار کند، بلکه می‌تواند در جذب مشتریان جدید نیز بسیار مؤثر باشد.

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

    با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال

    مزیت های بازاریابی دیجیتال فقط برای تجارت های بزرگ نیست. در اینجا ممکن است در بازاریابی دیجیتال توسط تجارت های کوچک صورت بگیرد، اشاره کرد، این برنامه، تمام مراحل چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهند.

    روابط‌عمومی، ارتباطی دوسویه در فرآیند پیام‌رسانی ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    روابط‌عمومی، ارتباطی دوسویه در فرآیند پیام‌رسانی

    تصویر ذهنی خوب و قابل‌اعتماد مهم‌ترین عامل جذب مشتری و همچنین تصمیم‌گیری وی در فرایند خرید است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ که سرمایه‌های میلیاردی داشته‌اند، به دلیل توجه نکردن به تصویر ذهنی و برندسازی مناسب، در رویارویی با سازمان‌های جوان و کم‌سرمایه، اما غنی از بُعد روابط‌عمومی و تبلیغات، شکست خورده‌اند.

    پرونده سازمان نظام روابط عمومیآرشیو
    توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    دکتر داوود زارعیان:
    توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند

    چنانچه جایگاه انجمن ها را در کشور تقویت شود، جایگاه روابط عمومی نیز ارتقا می یابد؛ در دنیا توسعه رسانه ها، روابط عمومی ها، نظام قضایی و حتی جامعه مدنی به واسطه ظهور انجمن ها و تشکل های حرفه ای بوده است.

    حرفه‌ای‌ها در راه اندازی نظام روابط عمومی پیشقدم باشند ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

    حرفه‌ای‌ها در راه اندازی نظام روابط عمومی پیشقدم باشند

    دولت نباید در خصوص مسایل حرفه‌ای رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها چه در تدوین قانون، طرح و... هیچگونه دخالتی داشته باشد.

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات ۰۲ آبان ۱۳۹۶

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات

    تشکیل سازمان نظام صنفی روابط عمومی و ارتباطات، مشارکت فعالان این صنف را در حوزه تصمیم گیری و قانون گذاری ارتقا داده و آن ها را به سوی حرفه ای گرایی سوق می دهد