اخبار ویژه
  • ارتباطات سلامت مجوز فعالیت گرفت ۱۱ آبان ۱۳۹۷

    ارتباطات سلامت مجوز فعالیت گرفت

    در آخرین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای رسانه تخصصی ارتباطات سلامت موافقت بعمل آمد.

  • هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد

    اعضای هیات نظارت بر مطبوعات با درخواست مجوز پایگاه خبری روابط عمومی نوین ایران به مدیر مسئولی و صاحب‌امتیازی احمد عامری موافقت به عمل آورد.

  • اهدای جایزه حمید نطقی به حسن بشیر ۰۳ شهریور ۱۳۹۷

    اهدای جایزه حمید نطقی به حسن بشیر

    جایزه بین‌المللی حمید نطقی همزمان با پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به حسن بشیر ـ استاد دانشگاه امام صادق (ع) ـ اعطا می‌شود.

  • توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    دکتر داوود زارعیان:
    توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند

    چنانچه جایگاه انجمن ها را در کشور تقویت شود، جایگاه روابط عمومی نیز ارتقا می یابد؛ در دنیا توسعه رسانه ها، روابط عمومی ها، نظام قضایی و حتی جامعه مدنی به واسطه ظهور انجمن ها و تشکل های حرفه ای بوده است.

  • عناوین صنفیآرشیو
    ۷ ویژگی نیروی انسانی حرفه‌ای در روابط‌عمومی ۲۵ تیر ۱۳۹۷

    امیرعباس تقی‌پور:
    ۷ ویژگی نیروی انسانی حرفه‌ای در روابط‌عمومی

    ۳۰ ویژگی مدیر روابط عمومی موفق ۲۴ تیر ۱۳۹۷

    رحمان امامی؛
    ۳۰ ویژگی مدیر روابط عمومی موفق

    آخرین اخبار
    برگزاری اولین جشنواره وبلاگ های پرستاری ۰۱ خرداد ۱۳۸۵

    برگزاری اولین جشنواره وبلاگ های پرستاری

    اولین جشنواره وبلاگ های پرستاری با هدف اشاعه فرهنگ پرستاری در جامعه و ساخت ادبیات حرفه ای برگزار می شود.

    انتصاب نماینده انجمن پرستاری ایران در اهواز و شهرستانهای تابعه ۲۳ تیر ۱۳۸۴

    انتصاب نماینده انجمن پرستاری ایران در اهواز و شهرستانهای تابعه

    احمد عامری به عنوان نماینده انجمن پرستاری ایران منصوب گردید

    داده نما | زیر و بم سواد رسانه ای ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

    داده نما | زیر و بم سواد رسانه ای

    داده نمای سواد رسانه ای نگاهی اجمالی تعریف و ماهیت، سوالات نظری و راهکارهای تقویت سواد رسانه ای است که در این پرونده منتشر شده است.

    ۶ ایده بازاریابی در طراحی “اینفوگرافیک” روابط عمومی ۰۲ خرداد ۱۳۹۷

    ۶ ایده بازاریابی در طراحی “اینفوگرافیک” روابط عمومی

    مهارت های سطح متوسط اینفوگرافیک برای ترویج ایده های متفاوت بازاریابی عموما وقت زیادی را می گیرد. بنابراین اگر ۵ دقیقه فرصت دارید، ما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را که درباب «ترویج اینفوگرافیک در ۵ دقیقه» است مطالعه کنید.

    ۹ دلیل برای کم کردن مصرف پلاستیک ۰۲ اسفند ۱۳۹۵

    ۹ دلیل برای کم کردن مصرف پلاستیک

    خودداری از مصرف هر گونه ماده پلاستیکی غیرممکن است، اما راه‌های موثری وجود دارد که می‌توان با کمک آن‌ها مصرف پلاستیک را محدود کرد.

    اهمیت روابط عمومی در تبلیغات موثر ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    اهمیت روابط عمومی در تبلیغات موثر

    هدفی که روابط عمومی وبازار یابی وفروش در پی آن هستند یکسان است . تقویت روابط عمومی در راه ارتقا اعتماد مشتری ، باعث موفق شدن شما در کسب و کار خودتان میشود.

    روش هایی برای ایجاد ارتباط موثر ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    روش هایی برای ایجاد ارتباط موثر

    برای ایجاد شبکه و برقراری ارتباط موثر با افراد نیاز داریم همه فرصت ها در شبکه سازی به رشد ما کمک نمیکنند. باید قبل شرکت در آن ها ببینید اصلا ارزش دارند. حتما اطلاع مورد نیاز برای رویداد را جمع آوری کنید،از فرصت پیش رو بیرون از مرزهای خود استفاده کنید و فرصت خود را زیاد کنید.

    نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند

    امروزه با پیشرفت ابزارهای اطلاعاتی وظایف مدیر روابط عمومی تحت تاثیر این ابزارهای اطلاعات دستخوش تغییراتی شده اند که برای تداوم کسب و کار خود باید با این تغییرات سازگاری پیدا کنیم

    بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت

    تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ضرورتی است که روز به روز اهمیت آن بیشتر برای صاحبان کسب و کارها مشخص می‌شود. بعد از طراحی سایت می‌بایست به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی پرداخت، در غیر این صورت از هزینه‌ای که به منظور طراحی وب سایت پرداخت کرده‌اید سود چندانی به دست نخواهیم آورد.

    نقش روابط عمومی در برندسازی ۰۴ شهریور ۱۳۹۷

    نقش روابط عمومی در برندسازی

    نوع رفتاری که صاحبان برندها و شرکت‌ها با مشتریان و مخاطبان خود دارند، بهترین معرف و تبلیغات هر برند است که علاوه بر اینکه می‌تواند ارتباط با مشتریان کنونی را حفظ و پایدار کند، بلکه می‌تواند در جذب مشتریان جدید نیز بسیار مؤثر باشد.

    بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟ ۰۳ شهریور ۱۳۹۷

    بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

    بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ است که با استفاده از آن و با برنامه ریزی که در راستای حضور ارزشمند در آن انجام میدهیم تلاش می کنیم مخاطب را با برندمان آشنا نماییم

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال

    مزیت های بازاریابی دیجیتال فقط برای تجارت های بزرگ نیست. در اینجا ممکن است در بازاریابی دیجیتال توسط تجارت های کوچک صورت بگیرد، اشاره کرد، این برنامه، تمام مراحل چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهند.

    روابط‌عمومی، ارتباطی دوسویه در فرآیند پیام‌رسانی ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    روابط‌عمومی، ارتباطی دوسویه در فرآیند پیام‌رسانی

    تصویر ذهنی خوب و قابل‌اعتماد مهم‌ترین عامل جذب مشتری و همچنین تصمیم‌گیری وی در فرایند خرید است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ که سرمایه‌های میلیاردی داشته‌اند، به دلیل توجه نکردن به تصویر ذهنی و برندسازی مناسب، در رویارویی با سازمان‌های جوان و کم‌سرمایه، اما غنی از بُعد روابط‌عمومی و تبلیغات، شکست خورده‌اند.

    ورود به دالان های مجازی بدون سواد رسانه ای ۰۹ شهریور ۱۳۹۷

    ورود به دالان های مجازی بدون سواد رسانه ای

    فناوری ها، پرشتاب و بی توجه به مرزها وارد کشور شده اند اما فرهنگ استفاده از آنها هنوز نتوانسته خود را با این شتاب هماهنگ کند. شاید بخش مجهول ریشه یابی در خصوص کژ کارکردهای فناوری های ارتباطی در ایران و بسیاری از کشورهای در حال توسعه به همین دلیل باشد.

    پرونده سازمان نظام روابط عمومیآرشیو
    توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    دکتر داوود زارعیان:
    توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند

    چنانچه جایگاه انجمن ها را در کشور تقویت شود، جایگاه روابط عمومی نیز ارتقا می یابد؛ در دنیا توسعه رسانه ها، روابط عمومی ها، نظام قضایی و حتی جامعه مدنی به واسطه ظهور انجمن ها و تشکل های حرفه ای بوده است.

    حرفه‌ای‌ها در راه اندازی نظام روابط عمومی پیشقدم باشند ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

    حرفه‌ای‌ها در راه اندازی نظام روابط عمومی پیشقدم باشند

    دولت نباید در خصوص مسایل حرفه‌ای رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها چه در تدوین قانون، طرح و... هیچگونه دخالتی داشته باشد.

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات ۰۲ آبان ۱۳۹۶

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات

    تشکیل سازمان نظام صنفی روابط عمومی و ارتباطات، مشارکت فعالان این صنف را در حوزه تصمیم گیری و قانون گذاری ارتقا داده و آن ها را به سوی حرفه ای گرایی سوق می دهد