اخبار ویژه
  • رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

    با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

  • ارتباطات سلامت مجوز فعالیت گرفت ۱۱ آبان ۱۳۹۷

    ارتباطات سلامت مجوز فعالیت گرفت

    در آخرین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای رسانه تخصصی ارتباطات سلامت موافقت بعمل آمد.

  • هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد

    اعضای هیات نظارت بر مطبوعات با درخواست مجوز پایگاه خبری روابط عمومی نوین ایران به مدیر مسئولی و صاحب‌امتیازی احمد عامری موافقت به عمل آورد.

  • اهدای جایزه حمید نطقی به حسن بشیر ۰۳ شهریور ۱۳۹۷

    اهدای جایزه حمید نطقی به حسن بشیر

    جایزه بین‌المللی حمید نطقی همزمان با پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به حسن بشیر ـ استاد دانشگاه امام صادق (ع) ـ اعطا می‌شود.

  • عناوین صنفیآرشیو
    خلاقیت چیست؟ ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

    خلاقیت چیست؟

    آخرین اخبار
    وبلاگهای پرستاری ، جامعه مجازی پرستاران ایران ۰۶ مهر ۱۳۹۰

    وبلاگهای پرستاری ، جامعه مجازی پرستاران ایران

    با گذشت بیش از ۵ سال از شروع به کار وبلاگهای فارسی ، شاهد رونق بیش از پیش وبلاگهای تخصصی در فضای وبلاگستان هستیم . ده ها گروه ، صنف و طبقه اجتماعی اقدام به راه اندازی وبلاگهای تخصصی مربوط به خود کرده و از این طریق علاوه بر اینکه جایی برای خود در فضای […]

    بررسی نقش وبلاگ های حرفه ای در آموزش پرستاری و مراقبت از بیمار ۲۶ دی ۱۳۸۹

    بررسی نقش وبلاگ های حرفه ای در آموزش پرستاری و مراقبت از بیمار

    وب نوشت، وب سایتی است که حاوی پست های  دوره ای، با ترتیب تقویمی روی یک صفحه خانگی مشترک می باشد

    ششمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در دی‌ماه ۰۱ آذر ۱۳۸۹

    ششمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در دی‌ماه

    در این سمپوزیم موضوع تشکیل سازمان نظام روابط عمومی پیگیری خواهد شد .

    جشنواره وبلاگ نویسی سلامت برگزیدگانش را شناخت ۲۲ آبان ۱۳۸۸

    جشنواره وبلاگ نویسی سلامت برگزیدگانش را شناخت

    اختتامیه جشنواره وبلاگ نویسی سلامت به همراه معرفی برگزیدگان دیروز به همت گروه سایت های پرشین بلاگ برگزار شد. به گزارش «پرستاری نیوز» این جشنواره که از مرداد ماه سال جاری کار خود را آغاز کرده بود، دیروز پنج شنبه ۲۱ آبان ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. بر این اساس وبلاگ های […]

    برگزاری این جشنواره فرهنگ اطلاع رسانی آنلاین و وبلاگ نویسی را میان پرستاران رواج داد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶

    برگزاری این جشنواره فرهنگ اطلاع رسانی آنلاین و وبلاگ نویسی را میان پرستاران رواج داد

    نخستین جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری در جهت شکوفایی حرفه‌ی پرستاری، هدایت آن به سوی پرستاری نوین، تخصصی کردن آن و استفاده از توان پرستاران در امر ارتقای سطح سلامت جامعه از حدود یکسال پیش فعالیت می‌کند. احمد عامری، مدیر اجرایی جشنواره‌ی وبلاگ نویسی پرستاری، به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه خوزستان گفت: این جشنواره که […]

    همایش اتحاد پرستاری = اعتلاء پرستاری ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶

    همایش اتحاد پرستاری = اعتلاء پرستاری

    همایش اتحاد پرستاری = اعتلاء پرستاری در تاریخ ۸۶/۲/۱۷ در سالن فرهنگ سرای شهرستان بروجن و به میزبانی هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان بروجن برگزار گردید.در این همایش افراد زیر دعوت هیئت مدیره را قبول نموده وبا جان و دل وبه عشق اتحاد پرستاری رنج سفر را برخود هموار نمودند. در این همایش رییس انجمن پرستاری […]

    چهارمین کنفرانس آنلاین پرستاری کشور فردا برگزار می‌شود ۲۲ فروردین ۱۳۸۶

    چهارمین کنفرانس آنلاین پرستاری کشور فردا برگزار می‌شود

    این کنفرانس توسط پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری و دیگر مراکز فعال پرستاری برگزار می‌شود.

    فاز نخست راه‌اندازی ‌خبرگزاری پرستاری ایران به زودی به پایان می رسد ۱۹ فروردین ۱۳۸۶

    فاز نخست راه‌اندازی ‌خبرگزاری پرستاری ایران به زودی به پایان می رسد

    خبرگزاری پرستاری ایران Iranian Nursing News Agancy در آدرس اینترنتی خود ثبت شده و عملیات طراحی نرم افزار این خبرگزاری در حال تکمیل و بهره برداری است. احمد عامری، مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی پرستاری، با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خوزستان – گفت: متاسفانه پرستاری در ایران با عمری صدساله […]

    اسامی هیات داوران جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران ۲۰ اسفند ۱۳۸۵

    اسامی هیات داوران جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران

    دبیرخانه جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران اسامی هیات داوران جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران را اعلام کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خوزستان – در متن این اطلاعیه آمده است: با توجه به نزدیک شدن به اختتامیه جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران و با موفقیت در ایجاد یک فرهنگ وبلاگ نویسی […]

    برگزاری جشنواره، نقطه‌ی ورود به وبلاگ‌نویسی تخصصی در این حوزه است ۲۸ آذر ۱۳۸۵

    برگزاری جشنواره، نقطه‌ی ورود به وبلاگ‌نویسی تخصصی در این حوزه است

    *اولین نشست تخصصی وبلاگ‌نویسی پرستاری برگزار شد* اولین نشست تخصصی وبلاگ نویسی پرستاری با حضور کارشناسان و پژوهشگران حوزه‌ی آی‌تی و وبلاگ‌نویسی و جمعی از وبلاگ‌نویسان پرستاری برگزار شد. به گزارش خبرنگار سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این نشست، احمد عامری، مدیر اجرایی جشنواره‌ی وبلاگ نویسی پرستاری در ابتدا با […]

    هیچ نهاد یا شخصیتی نمی‌تواند صحنه انتخابات نظام پرستاری را به مخاطره بیندازد ۰۱ آبان ۱۳۸۵

    هیچ نهاد یا شخصیتی نمی‌تواند صحنه انتخابات نظام پرستاری را به مخاطره بیندازد

    « سازمان نظام پرستاری موروثی نبوده و هیچ نهاد یا شخصیتی نمی‌تواند در جهت دستیابی به مطامع حزبی و شخصی خود صحنه انتخابات را به صحنه درگیریهای شخصی خود مبدل ساخته و انتخابات آزاد نظام پرستاری را به مخاطره بیندازد. » احمد عامری، مدیر اجرائی نخستین جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران و نماینده انجمن پرستاری […]

    روز وبلاگ پرستاری مبارک باد ۱۷ شهریور ۱۳۸۵

    روز وبلاگ پرستاری مبارک باد

    روابط عمومی انجمن پرستاری ایران هفدهم شهریور را تحت عنوان روز وبلاگ پرستاری نامگذاری نمود

    وبلاگ‌ تخصصی؛ به‌روز،اعتباربخش، آموزشی و تدوام نیافتن، شباهت‌محتوا ؛ چالش‌های این عرصه ۰۶ مرداد ۱۳۸۵

    وبلاگ‌ تخصصی؛ به‌روز،اعتباربخش، آموزشی و تدوام نیافتن، شباهت‌محتوا ؛ چالش‌های این عرصه

    میزگرد ” وبلاگ‌های تخصصی؛ فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌ رو” با حضور دکتر علی گرانمایه پور، مدرس دانشگاه، دکتر امید مسعودی، مدرس دانشگاه، نیما اکبرپور وبلاگ‌نویس تخصصی آی‌تی، عباس حسین‌نژاد، دبیر سرویس وبلاگ ایکنا و احمد عامری، مدیر اجرایی جشنواره وبلاگ‌نویسی پرستاری، در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) برگزار شد و در این میزگرد علاوه بر بررسی […]

    کنفرانس خبری آنلاین “جشنواره‌ی وبلاگ‌نویسی پرستاری گامی به پیش ” برگزار شد ۰۶ مرداد ۱۳۸۵

    کنفرانس خبری آنلاین “جشنواره‌ی وبلاگ‌نویسی پرستاری گامی به پیش ” برگزار شد

    دبیرخانه جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری به منظور اطلاع رسانی وسیع خود در زمینه‌ی وبلاگ نویسی در پرستاری و هدایت آن به شکل حرفه‌ای و نمایش اقتدار حرفه‌ای پرستاری در فضای سایبر اقدام به برگزاری سومین کنفرانس آنلاین پرستاری کرد. به گزارش خبرنگار سرویس نگاهی به وبلاگ های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این همایش شب گذشته […]

    زمان برگزاری جشنواره‌ی وبلاگ‌نویسی پرستاری تمدید شد ۰۱ مرداد ۱۳۸۵

    زمان برگزاری جشنواره‌ی وبلاگ‌نویسی پرستاری تمدید شد

    زمان برگزاری جشنواره، تاریخ پایانی و اختتامیه آن به بعد از شهریور ماه موکول می‌شود.

    داده نما | زیر و بم سواد رسانه ای ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

    داده نما | زیر و بم سواد رسانه ای

    داده نمای سواد رسانه ای نگاهی اجمالی تعریف و ماهیت، سوالات نظری و راهکارهای تقویت سواد رسانه ای است که در این پرونده منتشر شده است.

    ۶ ایده بازاریابی در طراحی “اینفوگرافیک” روابط عمومی ۰۲ خرداد ۱۳۹۷

    ۶ ایده بازاریابی در طراحی “اینفوگرافیک” روابط عمومی

    مهارت های سطح متوسط اینفوگرافیک برای ترویج ایده های متفاوت بازاریابی عموما وقت زیادی را می گیرد. بنابراین اگر ۵ دقیقه فرصت دارید، ما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را که درباب «ترویج اینفوگرافیک در ۵ دقیقه» است مطالعه کنید.

    ۹ دلیل برای کم کردن مصرف پلاستیک ۰۲ اسفند ۱۳۹۵

    ۹ دلیل برای کم کردن مصرف پلاستیک

    خودداری از مصرف هر گونه ماده پلاستیکی غیرممکن است، اما راه‌های موثری وجود دارد که می‌توان با کمک آن‌ها مصرف پلاستیک را محدود کرد.

    چگونه خلاقیت در تبلیغات اثر میگذارد ؟ ۰۹ فروردین ۱۳۹۸

    چگونه خلاقیت در تبلیغات اثر میگذارد ؟

    چگونه خلاقیت می تواند روی تبلیغات و فروش محصول تاثیر گذار باشد.( خلاقیت در تبلیغات ) همچنین ابعاد مختلف خلاقیت را در تبلیغات مورد بررسی قرار می دهیم.

    اهمیت روابط عمومی در تبلیغات موثر ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    اهمیت روابط عمومی در تبلیغات موثر

    هدفی که روابط عمومی وبازار یابی وفروش در پی آن هستند یکسان است . تقویت روابط عمومی در راه ارتقا اعتماد مشتری ، باعث موفق شدن شما در کسب و کار خودتان میشود.

    روش هایی برای ایجاد ارتباط موثر ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    روش هایی برای ایجاد ارتباط موثر

    برای ایجاد شبکه و برقراری ارتباط موثر با افراد نیاز داریم همه فرصت ها در شبکه سازی به رشد ما کمک نمیکنند. باید قبل شرکت در آن ها ببینید اصلا ارزش دارند. حتما اطلاع مورد نیاز برای رویداد را جمع آوری کنید،از فرصت پیش رو بیرون از مرزهای خود استفاده کنید و فرصت خود را زیاد کنید.

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

    با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

    بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت

    تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ضرورتی است که روز به روز اهمیت آن بیشتر برای صاحبان کسب و کارها مشخص می‌شود. بعد از طراحی سایت می‌بایست به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی پرداخت، در غیر این صورت از هزینه‌ای که به منظور طراحی وب سایت پرداخت کرده‌اید سود چندانی به دست نخواهیم آورد.

    نقش روابط عمومی در برندسازی ۰۴ شهریور ۱۳۹۷

    نقش روابط عمومی در برندسازی

    نوع رفتاری که صاحبان برندها و شرکت‌ها با مشتریان و مخاطبان خود دارند، بهترین معرف و تبلیغات هر برند است که علاوه بر اینکه می‌تواند ارتباط با مشتریان کنونی را حفظ و پایدار کند، بلکه می‌تواند در جذب مشتریان جدید نیز بسیار مؤثر باشد.

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

    با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال

    مزیت های بازاریابی دیجیتال فقط برای تجارت های بزرگ نیست. در اینجا ممکن است در بازاریابی دیجیتال توسط تجارت های کوچک صورت بگیرد، اشاره کرد، این برنامه، تمام مراحل چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهند.

    روابط‌عمومی، ارتباطی دوسویه در فرآیند پیام‌رسانی ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    روابط‌عمومی، ارتباطی دوسویه در فرآیند پیام‌رسانی

    تصویر ذهنی خوب و قابل‌اعتماد مهم‌ترین عامل جذب مشتری و همچنین تصمیم‌گیری وی در فرایند خرید است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ که سرمایه‌های میلیاردی داشته‌اند، به دلیل توجه نکردن به تصویر ذهنی و برندسازی مناسب، در رویارویی با سازمان‌های جوان و کم‌سرمایه، اما غنی از بُعد روابط‌عمومی و تبلیغات، شکست خورده‌اند.

    پرونده سازمان نظام روابط عمومیآرشیو
    توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    دکتر داوود زارعیان:
    توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند

    چنانچه جایگاه انجمن ها را در کشور تقویت شود، جایگاه روابط عمومی نیز ارتقا می یابد؛ در دنیا توسعه رسانه ها، روابط عمومی ها، نظام قضایی و حتی جامعه مدنی به واسطه ظهور انجمن ها و تشکل های حرفه ای بوده است.

    حرفه‌ای‌ها در راه اندازی نظام روابط عمومی پیشقدم باشند ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

    حرفه‌ای‌ها در راه اندازی نظام روابط عمومی پیشقدم باشند

    دولت نباید در خصوص مسایل حرفه‌ای رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها چه در تدوین قانون، طرح و... هیچگونه دخالتی داشته باشد.

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات ۰۲ آبان ۱۳۹۶

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات

    تشکیل سازمان نظام صنفی روابط عمومی و ارتباطات، مشارکت فعالان این صنف را در حوزه تصمیم گیری و قانون گذاری ارتقا داده و آن ها را به سوی حرفه ای گرایی سوق می دهد