اخبار ویژه
  • رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

    با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

  • ارتباطات سلامت مجوز فعالیت گرفت ۱۱ آبان ۱۳۹۷

    ارتباطات سلامت مجوز فعالیت گرفت

    در آخرین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای رسانه تخصصی ارتباطات سلامت موافقت بعمل آمد.

  • هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد

    اعضای هیات نظارت بر مطبوعات با درخواست مجوز پایگاه خبری روابط عمومی نوین ایران به مدیر مسئولی و صاحب‌امتیازی احمد عامری موافقت به عمل آورد.

  • اهدای جایزه حمید نطقی به حسن بشیر ۰۳ شهریور ۱۳۹۷

    اهدای جایزه حمید نطقی به حسن بشیر

    جایزه بین‌المللی حمید نطقی همزمان با پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به حسن بشیر ـ استاد دانشگاه امام صادق (ع) ـ اعطا می‌شود.

  • عناوین صنفیآرشیو
    خلاقیت چیست؟ ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

    خلاقیت چیست؟

    آخرین اخبار
    روابط عمومی چیست؟ ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟ ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    وصیت نامه محمدعلی اینانلو:در کوه ابر شاهرود خاکم کنید ۱۳ دی ۱۳۹۴

    وصیت نامه محمدعلی اینانلو:در کوه ابر شاهرود خاکم کنید

    ﺧﺒﺮ ﺑﺎﻭﺭﻧﮑﺮﺩﻧﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﻤﯿﻦ . ﯾﻌﻨﯽ این ﮐﻪ صیح یک روز زمستانی ﺗﻮﯼ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺁﺗﯿﻪ تهران ، ﻣﻠﺤﻔﻪ ﺳﻔﯿﺪ ﺁﺧﺮ ﺭﺍ ﺑﮑﺸﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﺗﻦ ﺗﻨﺎﻭﺭ ﻣﺤﻤﺪ ﻋﻠﯽ ﺍﯾﻨﺎﻧﻠﻮ …

    گرافیک اطلاع‌رسان، شانس خوانده شدن مطلب را بالا می‌برد ۰۴ دی ۱۳۹۴
    مریم سلیمی در نشست ماهانه انجمن روابط عمومی مطرح کرد

    گرافیک اطلاع‌رسان، شانس خوانده شدن مطلب را بالا می‌برد

    تحقیقات نشان داده هر جا گرافیک اطلاع رسان وارد شده، شانس آن مطلب برای خوانده شدن ۹۰ درصد افزایش یافته است. گرافیک اطلاع رسان در حوزه سیاست، اقتصاد و تجارت و سلامت و پزشکی بیشترین کاربرد را دارد

    از شبی که دکتر یونس شکر خواه به خندوانه آمد ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

    از شبی که دکتر یونس شکر خواه به خندوانه آمد

    از شبی که یونس شکرخواه عزیز روبه‌روی رامبد جوان نشست و درباره خودش و کار و بارش حرف زد و سعی کرد فارغ از تمام دلمشغولی‌های هنگفتی که روزنامه‌نگاران دارند بخندد و در عین حال حرف‌های خوب بزند و من به پسرم بگویم که ببین باباجان، این آقای شکرخواه دوست من است.

    جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها منطقه ۲ کشور ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

    جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها منطقه ۲ کشور

    اولین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه ۲ کشور در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

    آشنایی با روزنامه‌نگاری زیست‌محیطی ۰۷ شهریور ۱۳۹۴

    آشنایی با روزنامه‌نگاری زیست‌محیطی

    جمع‌آوری، اثبات، پخش و نمایاندن اطلاعات راجع به رویدادها، گرایش ها، موضوعات و مردمانی است که به دنیای نا-انسانی – که انسان‌ها ضرورتا در حال تعامل با ان هستند را روزنامه نگاری زیست‌محیطی می گویند

    مصاحبه با کیوان لطفی مجری صحنه و مجری تلویزیون ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    مصاحبه با کیوان لطفی مجری صحنه و مجری تلویزیون

    ❓ آقای کیوان لطفی لطفا خودتان را برای خوانندگان خبرنامه ایران مجری و دیگر مجریان و سخنوران ایران زمین معرفی کنید . با عرض سلام و تقدیم بهترین شادباشها خدمت خوانندگان فرهیخته خبرنامه ایران مجری -متولد ۱۳۵۶ هستم و لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه شهید چمران اهواز و دکترای علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی […]

    کمربندی که هرگز سبز نشد! ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    کمربندی که هرگز سبز نشد!

    بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، اهواز یکی از هشت کلانشهر ایران، در سال ۲۰۱۱ است که از لحاظ یکی از فاکتورهای سنجش آلودگی یعنی گرد و غبار، آلوده‌ترین شهر کشور شناخته شده است

    مریم سلیمی کیست؟ ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    مریم سلیمی کیست؟

    امروز یکی از نخبگان ارتباطات و بالاخص اینفوگرافیک را در سرویس در مسیر روابط عمومی معرفی می کنیم

    زینب شریفی را بهتر بشناسیم! ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

    زینب شریفی را بهتر بشناسیم!

    زینب شریفی پژوهشگر و استاد ارتباطات دانشکده خبر اهواز است، اگر بخواهیم به فعالیت های وی در زمینه روابط عمومی و رسانه نگاهی بیاندازیم کاری بس دشوار در پیش داریم چرا که وی فعالیت های گسترده ای در زمینه های اجرایی و آموزشی روابط عمومی و رسانه انجام داده

    گفتگویی کوتاه با خالد لویمی ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    گفتگویی کوتاه با خالد لویمی

    خالد لویمی پژوهشگر ، مترجم، و مدرس رسانه اهواز است وی را در یک همایش ملاقات کردم ، و گفتگوی زیر ماحصل این گفتگو بوده که تقدیم شما می گردد.

    روابط عمومی باید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کند ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    روابط عمومی باید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کند

    دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و تعداد کثیری از اساتید، مدیران، کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات سومین هفته روابط عمومی در تهران برگزار شد.

    نهادهای مدنی در مفهوم حکمرانی روابط عمومی الکترونیک نقش مهم تری دارند ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نهادهای مدنی در مفهوم حکمرانی روابط عمومی الکترونیک نقش مهم تری دارند

    دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک در نوبت عصر هم به کار خود ادامه داد و در ادامه دکتر یونس شکرخواه عضو هیات علمی دانشکده مطالعات دانشگاه تهران، با ارائه مقاله ای با عنوان “نقش روابط الکترونیک در تحقق ۱۱ خط عمل عمومی جامعه اطلاعاتی”، گفت: امروز می خواهم در مورد موضوعی صحبت کنم که خودم […]

    کتاب رسانه و حقوق شهروندی ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    کتاب رسانه و حقوق شهروندی

    رسانه در جایگاه ابزار انتقال معنا و در راستای تحقق زندگی آرمانی یا شیطانی، می تواند به حقوق حقه انسان، خدمت یا خیانت کند. رسانه ها نقشی بسیار پررنگ در تأمین این حقوق دارند.

    داده نما | زیر و بم سواد رسانه ای ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

    داده نما | زیر و بم سواد رسانه ای

    داده نمای سواد رسانه ای نگاهی اجمالی تعریف و ماهیت، سوالات نظری و راهکارهای تقویت سواد رسانه ای است که در این پرونده منتشر شده است.

    ۶ ایده بازاریابی در طراحی “اینفوگرافیک” روابط عمومی ۰۲ خرداد ۱۳۹۷

    ۶ ایده بازاریابی در طراحی “اینفوگرافیک” روابط عمومی

    مهارت های سطح متوسط اینفوگرافیک برای ترویج ایده های متفاوت بازاریابی عموما وقت زیادی را می گیرد. بنابراین اگر ۵ دقیقه فرصت دارید، ما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را که درباب «ترویج اینفوگرافیک در ۵ دقیقه» است مطالعه کنید.

    ۹ دلیل برای کم کردن مصرف پلاستیک ۰۲ اسفند ۱۳۹۵

    ۹ دلیل برای کم کردن مصرف پلاستیک

    خودداری از مصرف هر گونه ماده پلاستیکی غیرممکن است، اما راه‌های موثری وجود دارد که می‌توان با کمک آن‌ها مصرف پلاستیک را محدود کرد.

    چگونه خلاقیت در تبلیغات اثر میگذارد ؟ ۰۹ فروردین ۱۳۹۸

    چگونه خلاقیت در تبلیغات اثر میگذارد ؟

    چگونه خلاقیت می تواند روی تبلیغات و فروش محصول تاثیر گذار باشد.( خلاقیت در تبلیغات ) همچنین ابعاد مختلف خلاقیت را در تبلیغات مورد بررسی قرار می دهیم.

    اهمیت روابط عمومی در تبلیغات موثر ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    اهمیت روابط عمومی در تبلیغات موثر

    هدفی که روابط عمومی وبازار یابی وفروش در پی آن هستند یکسان است . تقویت روابط عمومی در راه ارتقا اعتماد مشتری ، باعث موفق شدن شما در کسب و کار خودتان میشود.

    روش هایی برای ایجاد ارتباط موثر ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    روش هایی برای ایجاد ارتباط موثر

    برای ایجاد شبکه و برقراری ارتباط موثر با افراد نیاز داریم همه فرصت ها در شبکه سازی به رشد ما کمک نمیکنند. باید قبل شرکت در آن ها ببینید اصلا ارزش دارند. حتما اطلاع مورد نیاز برای رویداد را جمع آوری کنید،از فرصت پیش رو بیرون از مرزهای خود استفاده کنید و فرصت خود را زیاد کنید.

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

    با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

    بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت

    تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ضرورتی است که روز به روز اهمیت آن بیشتر برای صاحبان کسب و کارها مشخص می‌شود. بعد از طراحی سایت می‌بایست به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی پرداخت، در غیر این صورت از هزینه‌ای که به منظور طراحی وب سایت پرداخت کرده‌اید سود چندانی به دست نخواهیم آورد.

    نقش روابط عمومی در برندسازی ۰۴ شهریور ۱۳۹۷

    نقش روابط عمومی در برندسازی

    نوع رفتاری که صاحبان برندها و شرکت‌ها با مشتریان و مخاطبان خود دارند، بهترین معرف و تبلیغات هر برند است که علاوه بر اینکه می‌تواند ارتباط با مشتریان کنونی را حفظ و پایدار کند، بلکه می‌تواند در جذب مشتریان جدید نیز بسیار مؤثر باشد.

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

    با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال

    مزیت های بازاریابی دیجیتال فقط برای تجارت های بزرگ نیست. در اینجا ممکن است در بازاریابی دیجیتال توسط تجارت های کوچک صورت بگیرد، اشاره کرد، این برنامه، تمام مراحل چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهند.

    روابط‌عمومی، ارتباطی دوسویه در فرآیند پیام‌رسانی ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    روابط‌عمومی، ارتباطی دوسویه در فرآیند پیام‌رسانی

    تصویر ذهنی خوب و قابل‌اعتماد مهم‌ترین عامل جذب مشتری و همچنین تصمیم‌گیری وی در فرایند خرید است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ که سرمایه‌های میلیاردی داشته‌اند، به دلیل توجه نکردن به تصویر ذهنی و برندسازی مناسب، در رویارویی با سازمان‌های جوان و کم‌سرمایه، اما غنی از بُعد روابط‌عمومی و تبلیغات، شکست خورده‌اند.

    پرونده سازمان نظام روابط عمومیآرشیو
    توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    دکتر داوود زارعیان:
    توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند

    چنانچه جایگاه انجمن ها را در کشور تقویت شود، جایگاه روابط عمومی نیز ارتقا می یابد؛ در دنیا توسعه رسانه ها، روابط عمومی ها، نظام قضایی و حتی جامعه مدنی به واسطه ظهور انجمن ها و تشکل های حرفه ای بوده است.

    حرفه‌ای‌ها در راه اندازی نظام روابط عمومی پیشقدم باشند ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

    حرفه‌ای‌ها در راه اندازی نظام روابط عمومی پیشقدم باشند

    دولت نباید در خصوص مسایل حرفه‌ای رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها چه در تدوین قانون، طرح و... هیچگونه دخالتی داشته باشد.

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات ۰۲ آبان ۱۳۹۶

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات

    تشکیل سازمان نظام صنفی روابط عمومی و ارتباطات، مشارکت فعالان این صنف را در حوزه تصمیم گیری و قانون گذاری ارتقا داده و آن ها را به سوی حرفه ای گرایی سوق می دهد