اخبار ویژه
  • رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

    با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

  • ارتباطات سلامت مجوز فعالیت گرفت ۱۱ آبان ۱۳۹۷

    ارتباطات سلامت مجوز فعالیت گرفت

    در آخرین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای رسانه تخصصی ارتباطات سلامت موافقت بعمل آمد.

  • هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد

    اعضای هیات نظارت بر مطبوعات با درخواست مجوز پایگاه خبری روابط عمومی نوین ایران به مدیر مسئولی و صاحب‌امتیازی احمد عامری موافقت به عمل آورد.

  • اهدای جایزه حمید نطقی به حسن بشیر ۰۳ شهریور ۱۳۹۷

    اهدای جایزه حمید نطقی به حسن بشیر

    جایزه بین‌المللی حمید نطقی همزمان با پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به حسن بشیر ـ استاد دانشگاه امام صادق (ع) ـ اعطا می‌شود.

  • عناوین صنفیآرشیو
    خلاقیت چیست؟ ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

    خلاقیت چیست؟

    آخرین اخبار
    روابط عمومی چیست؟ ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومى یعنى: سلام ، لبخند ، همزبانى ، همدلى     روابط عمومی فعالیتی است ممتد ، مداوم و طرح‌ریزی شده که از طریق آن ، افراد و سازمانها می‌کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آنها سروکار دارند به دست آورند و در حقیقت بخشی از مدیریت است و در اغلب […]

    لیست رمز عبور روتر و مودم پیش فرض ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

    لیست رمز عبور روتر و مودم پیش فرض

    این لیست به شما کمک خواهد برای پیدا کردن رمز پنل کاربر روتر و مودم که به طور پیش فرض با نام کاربری و کلمه عبور مودم استفاده می شود .

    روابط‏‌عمومی مشاور و دستیار مدیر ۰۲ فروردین ۱۳۹۵

    روابط‏‌عمومی مشاور و دستیار مدیر

    جواد قاسمی * | امروزه سیستم بانکداری مشخصات جدیدی را تجربه می‏کند. گوناگونی انتظارات نیازها و خواسته‏ ها، تغییر الگوی رفتاری مشتریان به‏ واسطه‏ ی همراه شدن با انقلاب فناوری، پیدایش رقبای غیربانکی، نظیر اپراتورهای تلفن همراه و موسسات «وام‏ دهی فرد به فرد» و هم‏چنین تحول در قوانین خلق پول از راه گسترش پذیرش پول‏ […]

    چه زمانی نیازمند راه اندازی یک کمپین روابط عمومی هستیم ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    چه زمانی نیازمند راه اندازی یک کمپین روابط عمومی هستیم

    کمپین روابط عمومی در واقع می‌توان گفت هیچ پاسخ قطعی و درستی در رابطه با زمان صحیح آغاز یک کمپین روابط عمومی وجود ندارد، اما مطمئنا یک زمان اشتباه و نامناسب برای این کار وجود دارد. به عبارتی می‌توان گفت این زمان در واقع پس از اتفاق افتادن یا پیش آمدن موقعیتی دارای ارزش خبری […]

    مجموعه ای از حقایق روابط عمومی که به شما کمک می کند ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    مجموعه ای از حقایق روابط عمومی که به شما کمک می کند

    حقایق روابط عمومی برخی از استراتژی ها و حقایق روابط عمومی قابل استفاده و بکارگیری در هر کسب و کاری می باشند و شما به منظور بهره مند شدن از آنها فقط و فقط نیاز دارید تا آنها را در کمپین بازاریابی خودتان ها استفاده کنید.   خواه مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا استارت […]

    مدیریت کردن مشتری ناراضی در روابط عمومی و اهمیت آن ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    مدیریت کردن مشتری ناراضی در روابط عمومی و اهمیت آن

    مشتری ناراضی و عصبانی . نود و پنج درصد مشتریان ناراضی بدون اینکه شکایت کنند به سراغ رقبا می روند. احتمالا برای خود شما اتفاق افتاده است وارد یک مغازه شده اید و فروشنده با شما برخورد نامناسب داشته است. شما به مغازه دار چیزی نگفته اید ولی دیگر از او خرید نکرده اید. زمانی […]

    کنکاشی در روابط عمومی قدیم و نشانه های آن ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    کنکاشی در روابط عمومی قدیم و نشانه های آن

    روابط عمومی در قدیم . اگر بخوبی به کاوش در گذشته بپردازید، نشانه های خوبی از گذشته می یابید که بیانگر اهمیت روابط عمومی در قدیم است ،به نحوی که یک استراتژی موثر روابط عمومی برای این دوره باید دارای چه ویژگی هایی باشد. دلیل و برهان می خواهید؟ در ادامه شما را با ۵ […]

    روابط عمومی چیست؟ ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟ ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟ ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟ ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟ ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟ ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟ ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    روابط عمومی چیست؟ ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

    روابط عمومی چیست؟

    روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

    داده نما | زیر و بم سواد رسانه ای ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

    داده نما | زیر و بم سواد رسانه ای

    داده نمای سواد رسانه ای نگاهی اجمالی تعریف و ماهیت، سوالات نظری و راهکارهای تقویت سواد رسانه ای است که در این پرونده منتشر شده است.

    ۶ ایده بازاریابی در طراحی “اینفوگرافیک” روابط عمومی ۰۲ خرداد ۱۳۹۷

    ۶ ایده بازاریابی در طراحی “اینفوگرافیک” روابط عمومی

    مهارت های سطح متوسط اینفوگرافیک برای ترویج ایده های متفاوت بازاریابی عموما وقت زیادی را می گیرد. بنابراین اگر ۵ دقیقه فرصت دارید، ما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را که درباب «ترویج اینفوگرافیک در ۵ دقیقه» است مطالعه کنید.

    ۹ دلیل برای کم کردن مصرف پلاستیک ۰۲ اسفند ۱۳۹۵

    ۹ دلیل برای کم کردن مصرف پلاستیک

    خودداری از مصرف هر گونه ماده پلاستیکی غیرممکن است، اما راه‌های موثری وجود دارد که می‌توان با کمک آن‌ها مصرف پلاستیک را محدود کرد.

    چگونه خلاقیت در تبلیغات اثر میگذارد ؟ ۰۹ فروردین ۱۳۹۸

    چگونه خلاقیت در تبلیغات اثر میگذارد ؟

    چگونه خلاقیت می تواند روی تبلیغات و فروش محصول تاثیر گذار باشد.( خلاقیت در تبلیغات ) همچنین ابعاد مختلف خلاقیت را در تبلیغات مورد بررسی قرار می دهیم.

    اهمیت روابط عمومی در تبلیغات موثر ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    اهمیت روابط عمومی در تبلیغات موثر

    هدفی که روابط عمومی وبازار یابی وفروش در پی آن هستند یکسان است . تقویت روابط عمومی در راه ارتقا اعتماد مشتری ، باعث موفق شدن شما در کسب و کار خودتان میشود.

    روش هایی برای ایجاد ارتباط موثر ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    روش هایی برای ایجاد ارتباط موثر

    برای ایجاد شبکه و برقراری ارتباط موثر با افراد نیاز داریم همه فرصت ها در شبکه سازی به رشد ما کمک نمیکنند. باید قبل شرکت در آن ها ببینید اصلا ارزش دارند. حتما اطلاع مورد نیاز برای رویداد را جمع آوری کنید،از فرصت پیش رو بیرون از مرزهای خود استفاده کنید و فرصت خود را زیاد کنید.

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

    با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

    بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت

    تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ضرورتی است که روز به روز اهمیت آن بیشتر برای صاحبان کسب و کارها مشخص می‌شود. بعد از طراحی سایت می‌بایست به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی پرداخت، در غیر این صورت از هزینه‌ای که به منظور طراحی وب سایت پرداخت کرده‌اید سود چندانی به دست نخواهیم آورد.

    نقش روابط عمومی در برندسازی ۰۴ شهریور ۱۳۹۷

    نقش روابط عمومی در برندسازی

    نوع رفتاری که صاحبان برندها و شرکت‌ها با مشتریان و مخاطبان خود دارند، بهترین معرف و تبلیغات هر برند است که علاوه بر اینکه می‌تواند ارتباط با مشتریان کنونی را حفظ و پایدار کند، بلکه می‌تواند در جذب مشتریان جدید نیز بسیار مؤثر باشد.

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    رونمایی از دایرکتوری روابط عمومی با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها

    با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    روش های اصلاح بازاریابی دیجیتال

    مزیت های بازاریابی دیجیتال فقط برای تجارت های بزرگ نیست. در اینجا ممکن است در بازاریابی دیجیتال توسط تجارت های کوچک صورت بگیرد، اشاره کرد، این برنامه، تمام مراحل چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهند.

    روابط‌عمومی، ارتباطی دوسویه در فرآیند پیام‌رسانی ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    روابط‌عمومی، ارتباطی دوسویه در فرآیند پیام‌رسانی

    تصویر ذهنی خوب و قابل‌اعتماد مهم‌ترین عامل جذب مشتری و همچنین تصمیم‌گیری وی در فرایند خرید است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ که سرمایه‌های میلیاردی داشته‌اند، به دلیل توجه نکردن به تصویر ذهنی و برندسازی مناسب، در رویارویی با سازمان‌های جوان و کم‌سرمایه، اما غنی از بُعد روابط‌عمومی و تبلیغات، شکست خورده‌اند.

    پرونده سازمان نظام روابط عمومیآرشیو
    توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    دکتر داوود زارعیان:
    توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند

    چنانچه جایگاه انجمن ها را در کشور تقویت شود، جایگاه روابط عمومی نیز ارتقا می یابد؛ در دنیا توسعه رسانه ها، روابط عمومی ها، نظام قضایی و حتی جامعه مدنی به واسطه ظهور انجمن ها و تشکل های حرفه ای بوده است.

    حرفه‌ای‌ها در راه اندازی نظام روابط عمومی پیشقدم باشند ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

    حرفه‌ای‌ها در راه اندازی نظام روابط عمومی پیشقدم باشند

    دولت نباید در خصوص مسایل حرفه‌ای رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها چه در تدوین قانون، طرح و... هیچگونه دخالتی داشته باشد.

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات ۰۲ آبان ۱۳۹۶

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات

    تشکیل سازمان نظام صنفی روابط عمومی و ارتباطات، مشارکت فعالان این صنف را در حوزه تصمیم گیری و قانون گذاری ارتقا داده و آن ها را به سوی حرفه ای گرایی سوق می دهد