دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان، با اشاره به کارکردهای اصلی یک روابط عمومی موفق در استان، گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان فاصله بین مدیران و مردم را کاهش دهند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان، با اشاره به کارکردهای اصلی یک روابط عمومی موفق در استان، گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان فاصله بین مدیران و مردم را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا خدایی راد عصر چهارشنبه در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی که به میزبانی اداره کل بیمه سلامت استان سمنان برگزار شد، ضمن اشاره به رسالت‌های اصلی روابط عمومی‌ها در جامعه، تأکید کرد: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های یک روابط عمومی موفق کاهش فاصله بین مدیر و دستگاه اجرایی با مردم است تا اعتماد عمومی افزایش یابد و از این لحاظ روابط عمومی‌ها دارای اهمیتی ویژه هستند.

وی بابیان اینکه مدیران روابط عمومی‌ها باید فاصله مدیران با مردم را به حداقل برسانند، افزود: بزرگ‌ترین خاصیت این امر، ارتقای اعتماد عمومی به دستگاه مربوطه است که البته پیش‌نیاز این امر، اعتماد و فهم مدیران از جایگاه روابط عمومی است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان درباره ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها طبق قانون، گفت: در حوزه روابط عمومی‌ها امروز می‌بایست به تعریف یک جایگاه برسیم تا در کنار تعریف رسالت‌های روابط عمومی، بتوانیم برای این نهادها، رسالت پاسخگویی نیز قائل شویم.

خدایی کمبود نیروی انسانی در مقوله روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را یک مشکل اساسی در استان سمنان دانست و تاکید کرد: آموزش و ارتقای کیفی و کمی نیروهای روابط عمومی می بایست مد نظر دستگاه های اجرایی استان باشد.

جامعه روابط عمومی