برداشتن دیوار بی‌اعتمادی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است و تأخیر در ارائه اطلاعات لازم جهت اطلاع‌رسانی به مردم و آگاه‌سازی آنان پذیرفته نیست.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو گفت: برداشتن دیوار بی‌اعتمادی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است و تأخیر در ارائه اطلاعات لازم جهت اطلاع‌رسانی به مردم و آگاه‌سازی آنان پذیرفته نیست.

به‌گزارش جامعه روابط عمومی، جلسه انسجام بخشی صنعت آب وبرق استان‌های خراسان با حضور صدیقه ببران مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، مدیران عامل و مدیران روابط عمومی شرکت‌های صنعت آب وبرق استان‌های خراسان رضوی، شمالی وجنوبی به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای خراسان برگزار شد.

صدیقه ببران در این جلسه اظهار داشت: در راستای سیاست‌های دولت در دستگاه‌های از نظر ماهیت کاری ارتباط مستقیم با مردم دارند، شاخص‌هایی همچون شفاف‌سازی، گفتگو و پاسخگویی به مردم جزو مؤلفه‌های مهم فعالیت روابط عمومی‌هاست و در هر شرایطی باید مدنظر قرار بگیرد.

وی افزود: برداشتن دیوار بی‌اعتمادی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است و تأخیر در ارائه اطلاعات لازم جهت اطلاع‌رسانی به مردم و آگاه‌سازی آنان پذیرفته نیست.

ببران ارائه اطلاعات شفاف از سوی مدیران اجرایی به روابط عمومی‌ها را برای اطلاع‌رسانی به‌هنگام ضروری برشمرد و گفت: انتخاب سخنگو در شرکت‌ها، ایجاد شورای اطلاع‌رسانی و انسجام در اطلاع‌رسانی‌ها و جلوگیری از ایجاد بحران اجتماعی برای مدیریت مصرف آب وبرق باید مدنظر روابط عمومی‌ها باشد.

وی با تاکید بر موثر بودن قانون انتشار آزاد اطلاعات در جلب اعتماد عمومی ادامه داد: وحدت رویه روابط عمومی شرکت‌ها برای ارائه اطلاعات به رسانه‌ها با تولید اخبار جدید و بررسی و تحلیل اثرگذاری محتوا‌های تولید شده از سوی روابط عمومی‌ها با شاخص میزان هزینه بسیار حائز اهمیت است.

جامعه روابط عمومی