روابط عمومی ها هم مشاور مدیران و هم مشاور مراجعه کنندگان و مشتریان و به همین جهت در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروزه نقش زیادی در زندگی عامه مردم دارد ، از اهمیت بیشتری برخوردار است و البته بایستی کارآمدتر هم باشد.

حمید عباسی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: روابط عمومی ها هم مشاور مدیران و هم مشاور مراجعه کنندگان و مشتریان هستند

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید عباسی مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی پیام در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی گفت: روابط عمومی ها هم مشاور مدیران و هم مشاور مراجعه کنندگان و مشتریان و به همین جهت در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروزه نقش زیادی در زندگی عامه مردم دارد ، از اهمیت بیشتری برخوردار است و البته بایستی کارآمدتر هم باشد.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در این حوزه افزود:‌ در طی چند سال گذشته ایده‌ها و ابتکارات خوبی در مجموعه روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرایی شده است که از همبستگی و همدلی در این مجموعه نشات گرفته است.

وی ادامه داد: امروز با توسعه ارتباطات بایستی نگاه توسعه‌ای نیز به روابط عمومی داشت البته در مجموعه باشگاه پیام که با خانواده همکاران در ارتباط است نوع و رویکرد روابط عمومی کاملا متفاوت است.

عباسی به اقدامات انجام شده توسط باشگاه پیام در این حوزه اشاره کرد و گفت: در این مدت باشگاه مشتریان در باشگاه پیام راه اندازی شده و در بعد اطلاع رسانی اقدامات بسیار خوبی نیز در این باشگاه انجام شده است، همچنین با توجه به اینکه سایت اطلاع رسانی باشگاه پیام نیز نیاز به تغییر داشت با رویکرد افزایش کارایی برای مشتریان این سایت نیز تغییرات لازم انجام و امروز (یکشنبه) نسخه آزمایشی آن راه‌اندازی می‌شود.

در ادامه این جلسه محمد رضا فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با اشاره به فعالیت خوب انجام شده در موسسه فرهنگی ورزشی پیام گفت: فعالیت‌های فرهنگی این موسسه نیاز به توسعه بیشتری دارد و علاوه بر فرهنگ سازی در بعد مذهبی و دینی ، فرهنگ سازی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز یکی از نیازهای اصلی خانواده‌ها است نیز می‌تواند توسط این موسسه ارایه شود واز ظرفیت‌های این موسسه استفاده بیشتری صورت گیرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این جلسه از نسخه آزمایشی سایت جدید باشگاه پیام با حضور مدیران روابط عمومی شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

جامعه روابط عمومی