خلاقیت و نوآوری به اثربخشی فعالیت های روابط عمومی کمک می کند. عملکرد روابط عمومی در رتبه بندی دانشگاه ها، نقش موثری دارد

دکتر محمد جواد آروین رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در جمع کارکنان روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به انجام فعالیت های مختلف در دانشگاه گفت: چرخه فعالیت های دانشگاه با روابط عمومی تکمیل می شود.

وی عشق و علاقه به این حرفه را لازمه کار در روابط عمومی دانست و تصریح کرد: خلاقیت و نوآوری به اثربخشی فعالیت های روابط عمومی کمک می کند.
دکتر آروین با مهم خواندن کارکردهای روابط عمومی بویژه در محیط های دانشگاهی خاطرنشان کرد: عملکرد روابط عمومی در رتبه بندی دانشگاه ها، نقش موثری دارد.

وی با اشاره به سایت های اینترنتی مراکزعلمی گفت: امکانات و محتوای سایت دانشگاه ها، یکی از عوامل مهم درجذب مخاطب، معرفی دانشگاه و از شاخص های تاثیرگذار در رتبه بندی دانشگاه ها به شمار می رود.
رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با نام بردن از روابط عمومی به عنوان تسهیل گر ارتباطات دانشگاه ها و مراکز پژوهشی با جامعه و صنعت خواستار تقویت و شناسایی کاملتر کانال های ارتباطی در این زمینه شد.

همچنین دراین جلسه، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه کار در روابط عمومی را حساس و خطیر عنوان کرد.

دکتر داریوش افضلی با اشاره به کارکردهای روابط عمومی بر تهیه و انتشار خبر از همه حوزه های دانشگاه تاکید کرد.

وی تصریح کرد: پوشش خبری و انعکاس فعالیت ها و دستاوردها، جایگاه دانشگاه را در مخاطبان ارتقا می بخشد.

همچنین دکتر سعید میرزایی رئیس حوزه ریاست دانشگاه با مهم خواندن ارتباطات انسانی اظهار داشت: روابط عمومی نقشی مهمی در اجرای سیاست‌های راهبردی یک سازمان ایفا می‌کند و درک اهمیت روابط نقش مهمی در پیشرفت دانشگاه دارد.

در ادامه کارکنان روابط عمومی دانشگاه به بیان نظرات خود پرداختند.
در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس از سوی دکتر آروین از کارکنان روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تقدیر به عمل آمد.

همچنین نشست مشترک دکتر محمد ماهانی معاون اداری و مالی و دکتر علیرضا عسکرزاده معاون فرهنگی و دانشجویی با کارکنان روابط عمومی در محل دفتر معاون اداری و مالی برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمد ماهانی، انعکاس فعالیت های واحدهای مختلف توسط روابط عمومی را موجب دلگرمی کارکنان دانشگاه دانست.
وی تصریح کرد: دانشگاه از ارتقای تجهیزات روابط عمومی در سال ۹۷ حمایت می کند.

همچنین دکتر علیرضا عسکرزاده معاون فرهنگی و دانشجویی با اشاره به تنوع اخبار و گزارش ها در سایت دانشگاه گفت: انتشار منظم اخبار و گزارش فعالیت ها، منجر به جذب مخاطب و ارتقای رضایتمندی عمومی و به خصوص دانشجویان می شود.

۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روزملی روابط عمومی نام گذاری شده است. هفته روابط عمومی تا ۲ خرداد ادامه دارد.

جامعه روابط عمومی