روابط عمومی علاوه بر انعکاس عملکرد ادارات پیشنهادات، انتقادات و خواسته‌های مردمی را نیز به مسوولان انتقال دهند.

فرماندار رزن گفت: روابط عمومی‌ها و مدیران ادارات با رسانه‌ها در تعامل باشند و در پی ایراد گرفتن از آنها نباشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، سیدرضا سلامتی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از روابط عمومی‌های شهرستان رزن با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید دوجانبه عمل کنند، اظهار کرد: روابط عمومی علاوه بر انعکاس عملکرد ادارات پیشنهادات، انتقادات و خواسته‌های مردمی را نیز به مسوولان انتقال دهند.

وی افزود: یکی از مشکلات مدیران ارتباط کم با مردم است که روابط عمومی‌ها می‌توانند این ارتباطات را با مردم در مساجد فراهم کنند.

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به آغاز طرح تحول اداری در ادارات شهرستان گفت: اجرای این طرح کمترین موضوعی است که در راستای حقوق شهروندی، افزایش راندمان کار و آگاهی‌بخشی به مردم قدم برداشت.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند گفت: با گسترش تکنولوژی دیگر نمی‌توان روش های سنتی را در ارتباط با مردم جامع و فراگیر دانست.

سلامتی با بیان اینکه با استفاده از امکانات می‌توان روش‌های مختلفی را در برقراری ارتباطات با مردم به کار گرفت، اظهار کرد: در دنیای کنونی که با روش‌های جدید روابط درون‌سازمانی مواجه هستیم نتوانستیم خود را با دنیا وفق دهیم.

وی با بیان اینکه حفظ شأن روابط عمومی به عنوان همراه و انعکاس‌دهنده فعالیت مدیران باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات در جامعه این است که با نادیده گرفتن خدمات به دنبال نقطه ضعف رسانه ها هستیم

فرماندار شهرستان رزن گفت: روابط عمومی‌ها و مدیران ادارات با رسانه‌ها در تعامل باشند و در پی ایراد گرفتن از آنها نباشند.

وی در پایان یادآور شد: حوزه اطلاع‌رسانی دارای اهمیت بالایی است که با وجود سختی‌ها نیازمند حمایت و دلگرمی مدیران است.

جامعه روابط عمومی