روابط عمومی ها، حلقه بین مردم و مسئولین و همچنین پل ارتباطی مدیران و رسانه ها هستند که باید از این طریق عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش مردم برساند.

معاون فرماندار فراشبند گفت: روابط عمومی ها، حلقه بین مردم و مسئولین و همچنین پل ارتباطی مدیران و رسانه ها هستند که باید از این طریق عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش مردم برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، روح الله مزارعی، معاون فرماندار فراشبند امروز (۲ خرداد) در جمع اصحاب رسانه و روابط عمومی های شهرستان فراشبند، ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان و هفته روابط عمومی به نقش مهم روابط عمومی در عصر ارتباطات که به عنوان هنر هشتم شناخته می شود پرداخت و با بیان اینکه روابط عمومی در مدیریت استراتژیک هم به محیط بیرون سازمان و هم بر محیط داخل سازمان تاکید دارد، گفت: در داخل اخبار مربوط به سازمان و در بیرون معرفی و پیگیری مباحث مرتبط به سازمان بر عهده روابط عمومی است.

معاون فرماندار فراشبند، موفقیت هر شرکت، سازمان یا اداره در عرصه های مختلف را بسته به عملکرد روابط عمومی آن مجموعه دانست و ادامه داد: روابط عمومی ها، حلقه بین مردم و مسئولین و همچنین پل ارتباطی مدیران و رسانه ها هستند که باید از این طریق عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش مردم برساند.

مزارعی، وجود روابط عمومی و رسانه ها را کمکی شایان به پیشرفت شهر و گوش و چشمی برای مسئولان در جهت اداره و مدیریت شهرستان خواند و گفت: شهرستان ما از لحاظ تاریخی و فرهنگی شهرستان قدرتمندی است که معرفی آن به عهده اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی است.

وی تاکید کرد: انتقادها باید سازنده باشد نه جنبه تخریبی به خود بگیرد، تا باعث پیشرفت شود و هیچ گاه نباید از دایره انصاف خارج شد.

بر اساس این گزارش در ادامه، در ادامه کرامت الله رویین تن، رئیس دفتر ارتباط مردمی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به نقش مهم روابط عمومی رسانه و تبلیغات پرداخت و گفت: اگر ارتباط پیامبر (ص) قوی نبود و اگر تبلیغات انجام نمی گرفت شاید جایگاه اسلام خیلی پایین تر از امروز بود.

این گزارش می افزاید، مهدی محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این جلسه، روابط عمومی را به شکل یک سامانه تشریفاتی یا حتی اجرایی ندانست، بلکه روابط عمومی یک مدیریت اصلی است، اظهار داشت: رسانه به معنای مدیریت اصلی اداره یا جامعه است.

محمدی ادامه داد: ما باید از نشریات کاغذی بومی حمایت کنیم، روابط عمومی های ادارات باید در نشریات کاغذی اشتراک بگیرند و در راستای گسترش و توسعه آن در سطح استان بکوشند تا در شهرستان وابسته به نشریات کاغذی غیر بومی نباشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فراشبند افزود: یک مدیر زمانی پیشرفت می کند که روابط عمومی قوی داشته باشد، روابط عمومی یک فلسفه مدیریت است و باید بتواند تمام کارهای انجام شده در سازمان را به گوش عموم برساند و اخبار سازمان را انعکاس دهد.

بر اساس این گزارش در ادامه، علی اسکندری، مسئول روابط عمومی فرمانداری هم با بیان اینکه روابط عمومی برای این که بتواند رسالت خود را انجام دهد باید یار مددکاری چون رسانه را در کنار خود داشته باشد و همواره با آن در تعامل باشد، گفت: در این نشست ما قصد داریم به یک وحدت و هماهنگی و همدلی بین روابط عمومی ها و رسانه ها برسیم و مشکلات خبرنگاران و روابط عمومی ها را در ارتباط به هم بررسی کنیم تا ان شاء الله بتوانیم ارتباطی نزدیک تر با تعاملی بیشتر برقرار کنیم.

خاطر نشان می شود، امروز (۲ خرداد) در آخرین روز از هفته روابط عمومی، نشست روابط عمومی و رسانه با هدف تکریم و ایجاد هماهنگی و همدلی بین روابط عمومی ها و رسانه برگزار شد.

جامعه روابط عمومی