فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه تمام ادارات در طول سال‌های پس از انقلاب دستاوردهای زیادی به ارمغان آورده‌اند گفت: روابط‌عمومی‌ها دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه تمام ادارات در طول سال‌های پس از انقلاب دستاوردهای زیادی به ارمغان آورده‌اند گفت: روابط‌عمومی‌ها دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهاباد، محمدمهدی خانی‌زاده صبح امروز در همایش روابط‌عمومی‌های ادارات شهرستان بهاباد به وظیفه خطیر روابط‌عمومی‌ها در امر اطلاع‌رسانی اشاره نمود و خواستار تبیین خدمات انقلاب به مردم با دلیل و برهان شد و گفت: امسال در چهل سالگی انقلاب قرار داریم و دشمنان قسم خورده این نظام نقشه‌های شوم زیادی برای توقف این انقلاب و ملت ایران با ایجاد نارضایتی در مردم دارند زیرا ما باید هوشیار باشیم.

وی با بیان این که در این برهه حساس که علیرغم برنامه‌های دشمنان، خدمات و کارهای بسیار ارزشمندی در کشور انجام شده است بر معرفی خدمات عزتمند و ارزنده دستگاه‌های اجرایی شهرستان به مردم تأکید کرد و گفت: خدمات انقلاب باید به نحو شایسته تبیین شود.

فرماندار بهاباد با اشاره به کارکرد روابط‌عمومی‌های ادارات شهرستان گفت‌: روابط‌عمومی‌های ادارات و نهاد‌های ما خوب کار نکردند و منبعد باید با برنامه‌ریزی دقیق بتوانند بهترین عملکرد را در دستگاه خود داشته باشند.

خانی‌زاده با بیان اینکه از نقد و انتقاد منصفانه نباید ترسید افزود‌: نقد و انتقاد سبب پبشرفت یک کشور است و باید نقد منصفانه را پذیرا باشیم و همه قابل نقد و انتقاد هستند و همواره در جامعه باید گوشی شنوا برای شنیدن انتقادات وجود داشته باشد.

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان بهاباد یکی از عوامل باز دارنده در ارتقای جایگاه روابط‌ عمومی را بی‌توجهی خود مسئولان روابط عمومی‌ها نسبت انجام به وظایف خود دانست و گفت: اگر خوب برنامه‌ریزی کنید می‌توانید با خلاقیت و فعال بودن، خودتان جایگاه روابط عمومی را بالا ببرید.

خانی‌زاده با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها در راستای تکریم مردم نقش بسزایی دارند و با نهادینه کردن حقوق شهروندی در سازمان خود، باید نقش آفرینی کنند گفت: روابط‌عمومی‌ها در انعکاس اخبار دستگاه‌ها نباید کوتاهی کنند.

خانی‌زاده با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی دو سویه میان مردم و مسئولین هستند بر تلاش بیشتر روابط‌عمومی‌ها در برقراری ارتباط با مردم تأکید کرد و گفت: روابط‌عمومی‌ها باید مطالبات و انتظارات مردم را به گوش مدیران برسانند تا مردم احساس کنند انتظارات‌شان برآورده شود.

وی با تأکید بر تعامل سازنده روابط‌عمومی‌ها با خبرنگاران و نشریات محلی جهت انعکاس اخبار اداره مربوطه عنوان نمود: از انتقادات و نقد منصفانه حمایت و استقبال می‌کنیم و با جدیت پیگیری مسائل مطرح شده در اینگونه نقدها هستیم و برای رفع آنها اقدام می‌کنیم.

همچنین مسئول حراست فرمانداری بهاباد در این همایش با اشاره به مصوبه استانی برای قرائت وصیت نامه شهدا در جلسات ادارات جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواستار اجرای این مصوبه در ادارات شهرستان شد و گفت: پایه‌گذار این طرح در استان جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد است که به یاد شهدا برگزار می‌شود، این طرح در استان مطرح و امروز در همه ادارات استان اجرا می‌شود.

محمد هوشمند با توجه به اینکه یکی از وظایف روابط‌عمومی‌ها انتشار اخبار می‌باشد خواستار بیان وقایع و گزارشات به مردم و رسانه‌ها به صورت صادقانه شد و گفت: در خبرها و اطلاع‌رسانی‌ها باید سه مؤلفه سرعت، دقت و صحت مورد توجه قرار گیرد.

به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات گردهمائی روابط‌عمومی‌های ادارات و نهادهای شهرستان بهاباد به ریاست فرماندار و با حضور سرپرست بخشداری بخش آسفیچ، حراست فرمانداری و مسئول روابط عمومی فرمانداری و مسئولین روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای شهرستان بهاباد در محل فرمانداری بهاباد برگزار شد.

درپایان حمیدرضا اخوان بهابادی مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی، عباس‌علی خواجه رحیمی مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش به عنوان روابط‌عمومی‌های برتر و حسین حدادزاده از اداره برق و سید مرتضی رضوی از اداره بهزیستی و حسن شیخ‌زاده از اداره ورزش و جوانان بهاباد به عنوان روابط عمومی شایسته با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شدند.

جامعه روابط عمومی