دایره المعارف روابط عمومی ایران به همت دکتر حمید صبری از اساتید برجسته ارتباطات تبریز در دو جلد و به تیراژ دو هزار نسخه منتشر و روانه بازار شد.

دایره المعارف روابط عمومی ایران به همت دکتر حمید صبری از اساتید برجسته ارتباطات تبریز منتشر و روانه بازار شد.

به گزارش جامعه مجازی روابط عمومی به نقل از نصر؛ این کتاب مجلد در دو جلد و ۱۵۰۰ صفحه با ۱۰۰۰ عنوان مدخل و در دو زبان فارسی و انگلیسی توسط موسسه فرهنگی و هنری تاریخ پژوهان سهند در قطع رحلی و به تیراژ دو هزار نسخه منتشر شده است.

در مقدمه این کتاب ارزشمند بزرگان روابط عمومی از جمله مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی ، دکتر حسن بشیر، حسام الدین بیان ، علی اکبر جلالی، شهیندخت خوارزمی، هوشمند سفیدی، دکتر علی اکبر فرهنگی، جواد قاسمی، یحیی کمالی پور، پروفسور گوئل کهن ، میرزا بابا مطهری نژاد و باقر سارخانی از اساتید برجسته علم ارتبات ایران و جهان به بیان دیدگاه خود پیرامون آن پرداخته اند.

 

 

این گزارش می افزاید، مجموعه حاضر دایره المعارفی است از اطلاعات تمام فعالان روابط عمومی کشور همچنین علاوه بر آن در فهرست این کتاب می خوانیم: مداخل اختصاصی روابط عمومی، اولین روابط عمومی های ایران، انتشار تمبر روابط عمومی، پژوهش شناسی روابط عمومی، تجلیل از اساتید روابط عمومی، جایگاه روابط عمومی در دولت ها، چارت سازمانی روابط عمومی ها، ده برتر جهان در روابط عمومی، دیدگاه شناسی روابط عمومی ، روزنگار و روزشمار روابط عمومی.

دکتر حمید صبری مولف کتاب دایره المعارف روابط عمومی ایران به سال ۱۳۳۵ هجری شمسی در محله حلوایی شهرستان آذرشهر دیده به جهان گشوده است. وی پس از سپری کردن دوره های مختلف در حوزه های علمیه شیراز، قم و تبریز، تحصیلات علمی را در دانشکده صدا و سیما در رشته ارتباطات پی گرفت ؛ از وی کتب متعددی در حوزه ارتباطات منتشر شده است.

جامعه روابط عمومی