به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، همایش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، استاندار با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ها در جامعه، گفت: رویکرد روابط عمومی ها برای انعکاس […]

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، همایش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، استاندار با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ها در جامعه، گفت: رویکرد روابط عمومی ها برای انعکاس خواسته ها و مطالبات مردم موجب پیشرفت استان و رضایت جمعی می شود.

محبی امانتداری ، صداقت و بیان حقیقت در انعکاس فعالیت های مدیران و مسئولان اجرایی را از وظایف مهم روابط عمومی ها دانست و افزود: نگاه مردمی روابط عمومی ها در این زمینه رضایت مردم را در پی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی ها باید تحلیلگر امور سازمان باشند و همه مقوله های انسانی و مسائل جامعه را تجزیه و تحلیل و با شناسایی چالش ها بر اساس سیاست‌های سازمانی و کلان دولت نسبت به اطلاع رسانی اقدام کنند.
سیددانیال محبی استاندار در این همایش خطاب به روابط عمومی ها و اصحاب رسانه بیان داشت: رسالت سنگینی بر عهده شماست بنابراین یک روابط عمومی موفق باید با مدیریت توأم با حلم و علم بین مردم و سازمان ارتباط دوسویه برقرار کند به گونه ای که هم اعتماد و تفاهم مخاطبین را در پی داشته باشد و هم برنامه‌های سازمان به مخاطبین انعکاس داده شود.
محبی بر برخورد مناسب روابط عمومی ها با مراجعین به سازمانها و ادارات دولتی تاکید کرد و افزود: مجموعه روابط عمومی باید به گونه ای باشد که افراد مراجعه کننده در برخورد با آنها صفات نیک انسانی را احساس کنند.
در این مراسم از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قدردانی شد.

جامعه روابط عمومی