مدیرکل فرودگاه بین‎المللی مهرآباد، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و همچنین مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، از فعالیت‎های مدیریت و کارکنان روابط عمومی قدردانی کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، این دیدار […]

مدیرکل فرودگاه بین‎المللی مهرآباد، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و همچنین مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، از فعالیت‎های مدیریت و کارکنان روابط عمومی قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، این دیدار امروز، دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۷، با حضور میرسعید صفی نیا؛ مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران و دو تن از معاونان وی و همکاران روابط عمومی مهرآباد، فرشید گلیج؛ مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، مصطفی صفائی؛ مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی به میزبانی یداله آقائی صائم؛ مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوای ایران و کارشناسان روابط عمومی در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی و به منظور تقدیر از فعالیت‎های این مجموعه برگزار شد.

خدمات روابط عمومی کم نظیر بود، واقعا متشکرم

میرسعید صفی‎نیا، مدیرکل فرودگاه بین‎المللی مهرآباد، در این مراسم گفت: در سال ۹۶؛ هم زمانی که در ستاد مسئولیت داشتم و هم زمانی که به مهرآباد رفتم، شاهد همکاری بسیار خوبی از سوی روابط عمومی بوده‎ام و به خصوص درباره بحران بارش شدید برف در مهرآباد، این توجه و پوشش مناسب خبری تأثیر بسیار مثبتی داشت و توانست جلوی بسیاری از بحران‎ها و مسائل را بگیرد و باعث دلگرمی و انگیزه بیشتر میان همکاران‎مان شود. روابط عمومی در سال ۹۶ خدمات کم نظیری را به مجموعه ستاد و فرودگاه ها ارائه داد و من واقعا از شما متشکرم.

وی که همراه با هادی آشتیانی، معاون تسهیلات فرودگاهی مهرآباد، عباس ایمان پور، رئیس اداره حراست مهرآباد، لیلا بیات، مسئول روابط عمومی مهراباد همکارانش در این دیدار حاضر شده بود، با تاکید بر اهمیت کار روابط عمومی برای فرودگاه مهرآباد به عنوان پُررفت و آمدترین فرودگاه کشور گفت: این امر باعث می‎شود که حساسیت‎های موجود در خدمت‎رسانی به مسافران بهتر و بیشتر دیده شود و روحیه مسئولیت‎پذیری در میان همکاران افزایش یابد.

مدیرکل بین المللی مهرآباد گفت: روند فعالیت سازنده روابط عمومی در سطح فرودگاه‎های سراسر کشور نیز قابل مشاهده است و جا دارد که در این فرصت از زحمات تک تک همکاران روابط عمومی در ستاد و همچنین در فرودگاه مهرآباد قدردانی کنم.

زحمات و تأثیر روابط عمومی در شرکت بر کسی پوشیده نیست

در این دیدار همچنین مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل گفت: زحمات و تأثیر روابط عمومی در شرکت بر کسی پوشیده نیست و بویژه دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل که با وجود کمی نفرات به دلیل نوع ماموریت‎ها حوزه نفوذ بالایی در فرودگاه‎ها دارد، همواره مورد لطف همکاران روابط عمومی بوده است و فعالیت‎های آن در فرودگاه‎ها به طور کامل پوشش داده شده است.

فرشید گلیج افزود: البته نواقصی هم وجود دارد اما این ایرادات و انتقادات برای مجموعه ما نیز وجود دارد و امری طبیعی است و در مجموع، فعالیت‎های انجام شده قابل تحسین است. من صمیمانه از مدیریت و کارکنان روابط عمومی تشکر می کنم و امیدوارم سال ۹۷ نیز مانند سال ۹۶ از اقدامات تخصصی روابط عمومی بهره مند باشیم.

وی با اشاره به اهمیت یکپارچه سازی کاربری پیام‎رسان‎ مشترک داخلی برای انتقال سریع و وسیع اطلاعات مهم میان مدیران و کارکنان توسط روابط عمومی گفت: در این زمنیه روابط عمومی به خوبی وارد شده است و انتظار می رود هرچه سریع تر شرایط را برای برقراری ارتباط واحد فراهم کند.

گلیج ضمن تشکر از برگزاری برنامه مهمان هفته توسط روابط عمومی گفت: این برنامه برای من اهمیت زیادی دارد و هر وقت که بتوانم در آن شرکت می کنم . اعتقاد دارم که باید این برنامه را ادامه دهید و از مدیران فرودگاهی نیز بیشتر در آن دعوت کنید و برای استقبال و مشارکت بیشتر همکاران در آن به دنبال راهکار باشید.

مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه باید در برگزاری مانورهای دوسالانه فرودگاه‎ها برای روابط عمومی نقش مرتبطی تعریف شود، گفت: تیرماه امسال مانور دوسالانه فرودگاه مهرآباد برگزار خواهد شد که امیدواریم روابط عمومی ستاد برای پوشش کامل آن به طور فعال وارد شود.

وی ضمن قدردانی از روابط عمومی ستاد شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و فرودگاه مهرآباد در برگزاری کارگاه "گارد" گفت: این برنامه بسیار دقیق برگزار شد و بر خلاف بسیاری از برنامه‎های دیگر که در زمانبندی دچار مشکل می‎شوند، با وجود سخنرانان زیادی که داشت، با مدیریت دقیق و مؤثر صورت گرفت.

گلیج ادامه داد: عملکرد روابط عمومی در انعکاس اخبار و فعالیت‎ها به نوعی است که باعث می شود وقتی اخبار فعالیت‎هایم منعکس می‎شود، من سعی می‎کنم بیشتر از قبل فعالیت و تلاش کنم و همین موضوع در میان فرودگاه‎ها نیز باعث رقابت و افزایش فعالیت آنها می‎شود.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: در سال حمایت از کالاهای ایرانی، روابط عمومی می‎تواند نقش بسیار زیادی در ترویج آن داشته باشد و در جهت اهداف نظام گام بردارد.

نمی توان برای رشد روابط عمومی درصد تعیین کرد

در جریان این دیدار همچنین مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی طی سخنانی گفت: در چند سال اخیر روابط عمومی شرکت رشد بسیار زیادی کرده، در جایگاه واقعی خود قرار گرفته و حجم و کیفیت فعالیت‎های آن بسیار بالا رفته است. در واقع، رشد روابط عمومی به قدری زیاد بوده است که نمی توان برای آن درصد تعیین کرد.

مصطفی صفائی درباره آثار انعکاس اخبار فرودگاه‎ها گفت: یکی از فواید اطلاع‎رسانی‎ها این است که با پوشش مناسب اخبار فرودگاه‎ها، در میان آنها رقابتی را ایجاد کرده است که بیشتر فعالیت کنند و اخبار آن خود را بهتر منعکس کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت حرفه‎ای روابط عمومی در تولید و انتشار اخبار باعث اعتماد رسانه‎های کشور به روابط عمومی و به ویژه پرتال روابط عمومی شده است، گفت: ما در شهرستان‎ها به خوبی این اعتماد را حس می کنیم، چرا که وقتی خبرنگاری با ما تماس می گیرد و ما می‎گوییم خبر مربوطه در سایت شرکت وجود دارد، بدون اینکه ابهامی برایش پیش آید، به پرتال روابط عمومی شرکت مراجعه می‎کنند. این در حالی است که خبرنگاران سختگیر هستند و به راحتی نمی‎پذیرند که آنها را به اخبار منتشر شده در روابط عمومی ارجاع دهیم. جلب اعتماد رسانه‎ها، کار بسیار دشواری است که روابط عمومی شرکت توانسته است به خوبی به آن دست یابد.

وی در پایان گفت: از این که در تهران بودم و این فرصت فراهم شد که به همراه آقایان صفی نیا و گلیج به طور حضوری از روابط عمومی قدردانی کنم، بسیار خوشحال هستم.

روابط عمومی به دنبال انجام کارهای فاخر و اثرگذار است

در پایا این نشست، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوای ایران نیز ضمن تشکر از حضور گرم و صمیمی مهمانان گفت: باعث افتخار است که دوستانی مانند شما داریم؛ شما که از نظر تجربه، تخصص و تعهد قابل احترام هستید و با وجود مشغله‎های مهم کاری، وقت گذاشتید و تشریف آوردید.

وی افزود: از ویژگی‎های آقایان گلیج و صفی‎نیا این است که با نگاه حساس خود نظرات و انتقادات‎شان را می‎گویند و ما را در بهبود فعالیت‎های روابط عمومی یاری می‎کنند. در همین جا از آقای صفایی و دیگر مدیران فرودگاه‎ها که به دلیل دوری مسافت کمتر در خدمتشان هستیم نیز درخواست می‎کنم ما را از نظرات خود آگاه کنند تا بتوانیم فعالیت‎های خود را بهبود بخشیم.

آقائی با اشاره به نگرش روابط عمومی برای انجام کارهای خوب و فاخر گفت: با وجود تعداد کم نیروها سعی می‎کنیم علاوه بر کارهای خبری و تصویر روزمره، کارهای فاخری را انجام دهیم. تعدادی از این اقدامات را در برنامه سال ۹۷ روابط عمومی خدمت آقای مدیرعامل ارائه داده‎ایم.

وی ادامه داد: برای نمونه، امسال برای معرفی بهتر فرودگاه‎ها برنامه داریم و قصد داریم با حضور در فرودگاهها، به آرشیوسازی تصویر و اطلاعات آنها بپردازیم تا برای پرتال و همچنین برای خبرنگاران مورد استفاده قرار گیرند.

مدیر روابط عمومی در پایان گفت: به نمایندگی از همکارانم از شما تشکر می‎کنم و بدانید که این حرکت معنوی شما برای ما خیلی ارزشمند است و درخواست می‎کنم به منظور دستیابی به اهداف مشترک‎مان ارتباط و همکاری بیشتری با روابط عمومی داشته باشید.

در پایان این مراسم میرسعید صفی نیا با اهدای لوح تقدیر، از مدیر و تمامی کارکنان روابط عمومی شرکت و کارکنان روابط عمومی فرودگاه مهرآباد قدردانی کرد. صفی نیا همچنین از همکاران خودش در روابط عمومی فرودگاه مهرآباد هم با اهدای لوح قدردانی کرد و عملکرد لیلا بیات و همکارانش در مجموعه روابط عمومی را ستود.

 

 

 

جامعه روابط عمومی