روابط عمومی زبان گویای نظام است/ روابط عمومی توانمند معرف سازمان قدرتمند

روابط عمومی زبان گویای نظام است/ روابط عمومی توانمند معرف سازمان قدرتمند

به گزارش ترجمان صبح، ضیاء الله اعزازی صبح امروز در همایش کارگزاران روابط عمومی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه روابط عمومی باید روحیه‌ی جهادی داشته باشد، گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند عملکردهارا برجسته کنند و با اطلاع رسانی‌های درست اعتماد مردم را بالا ببرند .

وی افزود : ارزش کار روابط عمومی ها بالابوده و باید حافظ این ارزش باشند .

اعزازی با بیان اینکه در کار روابط عمومی ها نقطه ضعف کوچکی وجود دارد، ادامه داد: اختلاف بین سازمان ها زمانی که از یک قانون دو نوع تصویب می‌شود روابط عمومی‌ها با مشکل روبه رو شده و اختلافات به وجود می آیند که باید حل شوند.

وی افزود: روابط عمومی ها باید به گونه ای باشند که در طی چند ساعت بتوانند مشکلات را حل کنند نه اینکه ماه‌ها طول بکشد .

اعزازی با بیان اینکه به عنوان یک شهروند باید به حوزه مدیریتی خود مسلط باشیم، عنوان کرد: با تسلط به کار خود سعی کنیم مشکلات را خودمان حل کنیم و برای حل هر کار کوچکی به سراغ سازمان‌های بزرگتر نرویم تا هم وقت مراجعه کنندگان دیگر گرفته نشود و هم زودتر انجام شود.

وی افزود : قوی بودن روابط عمومی‌ها نشان از قدرت آن سازمان است ، کار روابط عمومی‌ها سخت بوده و اعتبار مجموعه را با کارهای قوی خود بالا می برند .

جامعه روابط عمومی