در نخستین نشست مدیران روابط عمومی هیات های فوتبال استان مازندران مطرح شد ؛ نخستین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی های هیات های فوتبال شهرستان های استان مازندران به میزبانی هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار شد. به گزارش جامعه مجازی روابط عمومی ،در نشست مدیران روابط عمومی های هیات های […]

در نخستین نشست مدیران روابط عمومی هیات های فوتبال استان مازندران مطرح شد ؛

نخستین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی های هیات های فوتبال شهرستان های استان مازندران به میزبانی هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش جامعه مجازی روابط عمومی ،در نشست مدیران روابط عمومی های هیات های فوتبال شهرستان های استان مازندران تشکیل جلسات و کارگروه‌های مشخص نسبت به آسیب‌شناسی و اطلاع‌رسانی دقیق و علمی و نیز راهکارهای تقویت اطلاع‌رسانی فوتبال مازندران مطرح و در دستور کار قرار گرفت. ‌

مهدی رضی مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران در نشست مدیران روابط عمومی هیات های فوتبال شهرستان ها با اشاره به ضرورت تلاش برای تقویت اطلاع‌رسانی در زمینه فعالیت‌های صورت گرفته در هیات ها گفت‌: اطلاع‌رسانی دقیق و به‌هنگام یکی از دغدغه‌های همیشگی ما در پوشش فعالیت های فوتبال مازندران است که تحقق آن با تقویت و تجهیز روابط عمومی‌ها و تلاش مضاعف این بخش مهم از بدنه فوتبال مازندران امکان‌پذیر خواهد بود. ‌

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هیات فوتبال استان مازندران افزود: تعامل مثبت و سازنده میان روابط عمومی‌ها با مدیران و بدنه هیات فوتبال می‌تواند به ارتقای اطلاع‌رسانی و درنهایت اطلاع‌مردم از مجموعه تلاش‌های صورت‌ پذیرفته در هیات های شهرستانی منجر شود. ‌

این مسئول خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها به اقدامات مثبت هیات های شهرستانی شد و افزود :برقراری ارتباط مناسب میان هیات های شهرستانی و هیات استان با رسانه‌ها گام مهمی برای دستیابی به موفقیت در امر اطلاع‌رسانی است. ‌

 

 

 

 

 

تقویت نگاه مدیران به ضرورت اهمیت روابط عمومی‌ها

مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران هنر مدیریت در روابط عمومی‌ها را تقویت نگاه مدیران هیات ها به ضرورت امنیت روابط عمومی و لزوم توجه به آن برشمرد و گفت‌: اگر مدیران روابط عمومی بتوانند با ظرافت و دقت، مدیران دستگاه‌های خود را نسبت به اهمیت جایگاه اطلاع‌رسانی و نقش روابط عمومی‌ها در شناساندن ظرفیت‌های هر دستگاه به جامعه آگاه سازند، نقش مهمی را در پیشبرد اهداف هیات های خود ایفا کرده‌اند. ‌

رضی افزود‌: خوشبختانه در سال‌های اخیر نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف به‌ویژه‌در هیات های فوتبال به خوبی درک شده‌ است؛ اما این نگاه باید به خوبی تقویت گردد. ‌

مهدی رضی مدیرروابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران در نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی های هیات های فوتبال شهرستان های استان مازندران باعرض تقدیر وتشکر ازریاست هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار وهمکاران عزیزروابط عمومی این هیات ،که میزبانی اولین نشست را پذیرفتندگفت:تمام سعی وتلاش خودرا برای ارتقاء سطح روابط عمومی فوتبال مازندران به کارخواهیم گرفت وامیدوارم باهمکاری وهمراهی شماعزیزان بتوانیم دراین راه موفق تر از قبل عمل نماییم.

رضی ایجادزمینه جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در هیات های فوتبال ، تقویت رویه وانسجام بخشی به فعالیت های روابط عمومی وفراهم کردن بسترلازم جهت تخصصی وحرفه ای شدن روابط عمومی هاراباتاکیدبرفناوری نوین ارتباطی واطلاعاتی ازاولویت های هیات فوتبال دانست.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد که روابط عمومی ها با به روز کردن سایت های اطلاع رسانی،آخرین اطلاعات و اخبار هیات ها را در اختیار رسانه ها قرار دهند افزود: روابط عمومی ها بایدبه جایگاه و نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی اخبار هیات اهمیت بدهند؛ چرا که این قشر بدون هیچ چشمداشتی در این امر تلاش می کنند.

صانعی رئیس هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار که میزبان برگزاری اولین نشست مدیران روابط عمومی بود، در این نشست ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان روابط عمومی از روابط عمومی ها به عنوان پایگاه اطلاعاتی بین سازمان ها و جامعه نام برد و بیان کرد: در واقع با کمک روابط عمومی باید فوتبال شهرستان ها و استان را به جامعه معرفی کنیم و عملکرد هیات ها در تمام مسائل باید در روابط عمومی مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند.

دلاوری مسئول امور فرهنگی هیات فوتبال مازندران نیز در این مراسم ارتباط میان روابط عمومی و رسانه را ارتباطی عمیق و تنگاتنگ توصیف کرد و گفت: بخش مهمی از اهداف و وظایف سازمانی روابط عمومی ها از طریق همکاری صحیح با رسانه ها قابل تحقق است و رسانه ها نیز برای تهیه اخبار و اطلاعات مورد نیاز مخاطبان خود به ارتباط و تعامل سازنده با روابط عمومی ها تکیه دارند و هرچقدر این رابطه منطقی و قوی تر باشد اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع در حوزه عملکرد دستگاه ها و سازمان ها به نحو مناسب تری صورت خواهد پذیرفت.

این مسئول ضمن تمجید از عملکرد خوب روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران در یکی دو سال اخیر اظهار کرد : همه مدیران قبلی ای که در این سمت حضور داشتند به اندازه خودشان تلاش کردند اما با حضور تیم اجرایی جدید در واحد روابط عمومی هیات، تحول عظیمی در بخش اطلاع رسانی و ارتباطات در هیات و فوتبال استان مازندران صورت گرفته و مطمئنیم با ادامه این روند این عزیزان کمک های زیادی به پیشرفت فوتبال مازندران خواهند داشت.

شعبان وفایی نژاد نیز در این نشست برگزاری نشست های مشترک بین روابط عمومی ها و رسانه ها را در جهت تقویت این رابطه و ارتقای سطح اطلاع رسانی در استان مازندران بسیار موثر و ارزشمند دانست و اظهار امیدواری کرد تا این روابط در جهت پیشرفت فوتبال مازندران تقویت شود.

کارشناس و پیشکسوت عرصه خبر افزود: هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی، همفکری و گفتگو پیرامون مسایل مهم شهرستان ها و بررسی دغدغه های حوزه روابط عمومی و رسانه باید باشد.

همچنین در این نشست عباس ناساری یکی از برجسته ترین عکاسان ورزشی استان مازندران با ابراز رضایت از برگزاری این نشست اظهار داشت: تقویت و تجهیز امکانات روابط عمومی‌ها را گام مهمی برای موفقیت‌های بیشتر روابط عمومی‌ها عنوان کرد.

قابل ذکر است، در این نشست کلاس آموزش خبر نویسی و روابط عمومی توسط شعبان وفایی نژاد پیشکسوت عرصه رسانه برگزار شد و همچنین در دو نوبت آموزش عکاسی توسط عباس ناساری پیشکسوت این رشته و همچنین بهروز خسروی یکی از بهترین و پر افتخار ترین عکاسان استان برگزار شد.

در ادامه مسئولین محترم روابط عمومی های هیات های فوتبال شهرستان ها گزارش مختصری از فعالیت های صورت گرفته در سال ۱۳۹۶ را ارائه نمودند و راهکار های خود را در خصوص پیشرفت فوتبال بیان کردند.

گفتنیست؛ حضور در آسایشگاه توانبخشی از دیگر برنامه های این نشست بود.

همچنین مقرر شد در نشست های آتی، مدیران روابط عمومی‌های هیات های فوتبال درخصوص چگونگی ایجاد کارگروه های مختلف و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی و تدوین اساسنامه آن بحث و بررسی شود.

منبع : خبرگزاری فارس

جامعه روابط عمومی