مشاور رسانه ای و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با قدردانی از زحمات دست اندرکاران خبرگزاری ها و مطبوعات در انعکاس فعالیتهای انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی این استان گفت : رسانه ها باید در راستای جا انداختن فرهنگ اقتصاد مقاومتی نیز اهتمام ویژه تری داشته باشند. مهدی زین الدینی روز پنجشنبه در جریان […]

مشاور رسانه ای و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با قدردانی از زحمات دست اندرکاران خبرگزاری ها و مطبوعات در انعکاس فعالیتهای انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی این استان گفت : رسانه ها باید در راستای جا انداختن فرهنگ اقتصاد مقاومتی نیز اهتمام ویژه تری داشته باشند.

مهدی زین الدینی روز پنجشنبه در جریان بازدید از سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان کرمان ،افزود: طی چند سال گذشته اقدامات چشمگیری با راهبری تیم اقتصادی دولت و مساعدت معین های اقتصادی در قالب طرحهای اقتصادی مقاومتی و مسئولیت های اجتماعی شرکتها و مراکز خصوصی در جای جای استان کرمان انجام گرفته که نسبت به چهار دهه گذشته بی نظیر است .

وی گفت : رسانه ها و روابط عمومی ها به عنوان عناصر اطلاع رسانی در جذب و جلب مشارکت عمومی و اعتماد اجتماعی نقش مکمل و تعیین کننده ای دارند چرا که افکار عمومی مسائل جامعه را همواره از دریچه این دو عنصر اطلاع رسانی می بینند.

زین الدینی ادامه داد: بنابراین رسانه ها با بهره گیری از داده ها و اطلاعات روابط عمومی حوزه های مختلف می توانند با انتقال و انعکاس اقدامات و فعالیتهای مطلوب دستگاههای اجرایی و بخش غیردولتی به روحیه امیدآفرینی در جامعه کمک کنند.

وی افزود: اگر روابط عمومی ها بتوانند به درستی و با جزئیات لازم از طرحهای اقتصاد مقاومتی انجام گرفته در استان کرمان نسبت به رسانه ها اطلاع رسانی سریع و بهنگام داشته باشند به همان میزان می توان به فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی پایدار دراین استان امیدوار شد.

به گفته زین الدینی در صورت تحقق این امر می توان زمینه استقبال و علاقه مندی جوانان بیکار جویای کار در اجرای طرحهای پایدار اقتصاد مقاومتی استان را بطور فراگیر شاهد بود و موجبات امیدواری هر چه بیشتر به آینده را بین اقشار مختلف جامعه پدید آورد.

جامعه روابط عمومی