رئیس کمیته داوران سومین جشنواره روابط عمومی خوزستان در این جشنواره که در محل تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد گفت: بررسی آثار رسیده به این سومین جشنواره روابط عمومی خوزستان نشان می دهد آثار به لحاظ کمی رشد داشته اند و بررسی آثار نشان می دهد که روابط عمومی ها در […]

رئیس کمیته داوران سومین جشنواره روابط عمومی خوزستان در این جشنواره که در محل تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد گفت: بررسی آثار رسیده به این سومین جشنواره روابط عمومی خوزستان نشان می دهد آثار به لحاظ کمی رشد داشته اند و بررسی آثار نشان می دهد که روابط عمومی ها در بحث طبقه بندی اطلاعات مشکل دارند.

حمید رسولی اظهار کرد: استفاده از تکنیک های سنجش افکار و تحلیل محتوا نه تنها می تواند نقشه ای پیش روی روابط عمومی ترسیم کند بلکه تمام سازمان را تحت تاثیر قرار می دهد.

رسولی گفت: روابط عمومی ها در بخش تبلیغات باید رویکرد جدیدی را اتخاذ کنند.

در سومین جشنواره روابط عمومی های خوزستان از روابط عمومی های برتر، جمعی از مدیران رسانه ای و پیشکسوتان روابط عمومی خوزستان تجلیل شد.

 

Pr-Salam

Pr-Salam1

جامعه روابط عمومی