موشن گرافی معرفی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها
شناسه خبر : 7909 | تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰:۴۷ | 219 بازدید

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها یکی از زیر مجموعه های معاونت‌های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در سال ۱۳۶۸ زیر نظر معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بنیاد نهاده شد. در سال ۱۳۷۵ براساس سیاست‌های کلی دولت و به منظور هماهنگی بیشتر بین نهادهای آموزشی و تحقیقاتی، دفتر گسترش آموزش رسانه‌ها با مرکز مطالعات و توسعه رسانه‌ها ادغام شد.

این دفتر به منظور تشویق، تحقیق و گسترش آموزش در زمینه ارتباطات اجتماعی با تأکید خاص بر مطبوعات و روزنامه‌نگاری شکل گرفته است.

این موشن گرافی زیبا ضمن معرفی و ارائه تاریخچه این دفتر ، ما را با این مرکز بصورت حرفه ای آشنا می سازد.


ثبت دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.