مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در راستای توسعه دانش نظرسنجی و تعالی روابط عمومی در کشور سلسله نشست هایی را تحت عنوان «نوانگار» برگزار میکند که شامل سه بخش است. آموزه اول: * تعریف افکارعمومی و تاریخچه آن * تاریخچه نظرسنجی در جهان و ایران * مراکز نظرسنجی در جهان و ایران * باز […]
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در راستای توسعه دانش نظرسنجی و تعالی روابط عمومی در کشور سلسله نشست هایی را تحت عنوان «نوانگار» برگزار میکند که شامل سه بخش است.
آموزه اول:
* تعریف افکارعمومی و تاریخچه آن
* تاریخچه نظرسنجی در جهان و ایران
* مراکز نظرسنجی در جهان و ایران
* باز تعریف و باز طراحی روابط عمومی مبتنی بر نظرسنجی
* نظرسنجی؛ برجستهسازی و برندسازی
آموزه دوم:
* آسیبشناسی نظرسنجیهای رایج سازمانی
* شناخت نمونهگیری، پرسشنامه، جمعآوری اطلاعات و روشهای نامناسب گردآوری اطلاعات
* کاربردهای نظرسنجی برای روابط عمومی
* سنجش رضایت درون سازمانی
* سنجش ارباب رجوع و رضایت مشتری
* نیازسنجی
* تبلیغات و اثربخشی
* برند و تصویر ذهنی
آموزه سوم:
* سیاستگذاری و برنامه راهبردی سازمانی
* آمار و سیاستگذاری
Tuesday, 26 January , 2021