با فراگیر شدن رسانههای اجتماعی و در راستای ارتقای جایگاه کسب و کارهای نوین، حضور موثر در فضای تعاملی به امری اجتنابناپذیر تبدیل شده و بیتردید این حضور..
فرم فراخوان پنجمین کنفرانس حرفهایگرایی در روابطعمومی با موضوع اصلی «اثرگذاری و اثرپذیری در رسانههای اجتماعی (تعاملی)»، منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.
به گزارش ستاد خبری کنفراس حرفهایگرایی در روابطعمومی، با فراگیر شدن رسانههای اجتماعی و در راستای ارتقای جایگاه کسب و کارهای نوین، حضور موثر در فضای تعاملی به امری اجتنابناپذیر تبدیل شده و بیتردید این حضور، بدون در نظر گرفتن تمامی جوانب و عدم اطلاع کافی از زوایای پنهان موجود، مواجه با بازخوردها و رویدادهای غیرقابل پیشبینی را با شکست مواجه خواهد کرد.
به همین منظور ستاد برگزاری کنفرانس حرفهایگرایی در روابطعمومی در پنجمین دوره از این کنفرانس با انتخاب محورهای؛ همسوسازی مخاطب در سانههای اجتماعی، خلق ارزش افزوده برای بازاریابی محتوا در رسانههای اجتماعی، ایجاد الگوهای نوین ارتباطی در رسانههای اجتماعی و آینده تبلیغات در رسانههای اجتماعی، به همراه برگزاری پنل تخصص «رفتارشناسی مخاطب در رسانههای اجتماعی»، به بررسی نقش رسانههای اجتماعی در موضوعات مختلف خواهد پرداخت.
لازم به ذکر است پنجمین کنفرانس حرفهایگرایی در روابطعمومی شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس میتوانند با مراجعه به وبسایت www.i-pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره ۸۸۸۰۷۴۵۳ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.
Thursday, 4 March , 2021