چهار روش برای بهبود ارتباطات در رسانه های اجتماعی ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

چهار روش برای بهبود ارتباطات در رسانه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی چگونه برای رسیدن به اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند، از کسب و کاری به کسب کار دیگر متفاوت می باشد. با این وجود در این رابطه یک وجه اشتراک وجود دارد: هر کسب و کاری باید بصورت موثر یک برقرار کننده ارتباط در محیط های اجتماعی اینترنت باشد.

شبکه های اجتماعی بایگانی - صفحه 4 از 5 - جامعه روابط عمومی
دستورالعمل فعالیت تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی ۱۶ فروردین ۱۳۹۶

دستورالعمل فعالیت تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی

دستورالعمل فعالیت تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی که در اسفند ۱۳۹۴ تدوین و ابلاغ شد.   در اجرای مصوبه بیست و هفتمین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور دستورالعمل فعالیت تبلیغی انتخابات در فضای مجازی تدوین و ابلاغ شد.   به گزارش ایسنا، هدف از تدوین و ابلاغ دستورالعمل فعالیت تبلیغی انتخابات در فضای مجازی […]

احتمال سواستفاده از اطلاعات در اپلیکیشن تلگرام فارسی ۰۶ فروردین ۱۳۹۶

احتمال سواستفاده از اطلاعات در اپلیکیشن تلگرام فارسی

بر اساس برخی منابع، نسخه غیررسمی تلگرام فارسی، باعث دست‌کاری در اطلاعات کانال‌ها و انتشار پیام‌های غیر مرتبط شده است.

انتخابات و شایعه در فضای مجازی ۰۴ فروردین ۱۳۹۶

انتخابات و شایعه در فضای مجازی

انتشار شایعات سیاسی و انتخاباتی از جمله این چالش هاست که هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم، شدت و حدت بیشتری به خود می گیرد.

نقش رسانه‌های سنتی جمعی زمانه ما در تعیین سرنوشت شهروندان چیست؟ ۰۱ فروردین ۱۳۹۶

نقش رسانه‌های سنتی جمعی زمانه ما در تعیین سرنوشت شهروندان چیست؟

تژا میرفخرایی . عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه؛ پایه‌های آنچه هگل «پایان تاریخ» می‌نامید، بر اثر رشد روزافزون تکنولوژی‌های ارتباطی لرزان‌تر از همیشه شده و احتمال گذار تاریخ از مرحله ای که برای هگل «پایان» محسوب می‌شد، هر روز به قطعیتی سخت و بازگشت‌ناپذیر تبدیل می‌شود. اگر نگاه مقطعی و کاربردی به […]

امکان جدید تلگرام دسکتاپ: گفتگوهایتان را کاملا مخفی کنید ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

امکان جدید تلگرام دسکتاپ: گفتگوهایتان را کاملا مخفی کنید

با فعال نمودن این قابلیت، گفتگوهای بی‌صدا مخفی می‌شوند و در زمان کار مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی‌کنند.

تخریب می‌کنم پس هستم ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

تخریب می‌کنم پس هستم

در جوامع کمترتوسعه یافته، متأسفانه برخی کنشگران ضعیف‌تر سیاسی و اجتماعی، دیگران را با ابزارهایی چون امکانات فضاهای سایبر و مجازی تخریب نموده تا به هر بهایی مسیر دستیابی به قدرت را برای خود و همفکرانشان هموار سازند.

مطالب تان را در فضای مجازی خوب سرو کنید ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

مطالب تان را در فضای مجازی خوب سرو کنید

احمد عامری، کارشناس روابط عمومی الکترونیک؛ با توجه به رشد فزاینده شبکه های اجتماعی و همچنین انتشار روزافزون اطلاعات در این شبکه ها که این روزها اضافه بر اینکه تبدیل به سرگرمی و علاقمندی میلیون ها نفر از کاربران فضای مجازی شده است باید اذعان نمود که این سبک انتشار مطالب اکنون به عنوان یک […]

چگونه رسانه های اجتماعی ارتباطات را دگرگون کرده اند!!! ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

چگونه رسانه های اجتماعی ارتباطات را دگرگون کرده اند!!!

ترجمه از پرستو جهان بین، بین الملل / رسانه های اجتماعی نه تنها توانسته اند سرعت ارتباط بین مردم را دگرگون سازند بلکه آنچه که مردم به یکدیگر می گویند را تا جای ممکن در قالب تعداد اندکی نماد و حروف تغییرداده اند .   ممکن است تصور کنید، رسانه های اجتماعی با ایجاد سرعت […]

“پروژه روزنامه‌نگاری” فیس‌بوک به دنبال تقویت خبرهای آنلاین است ۲۷ دی ۱۳۹۵

“پروژه روزنامه‌نگاری” فیس‌بوک به دنبال تقویت خبرهای آنلاین است

این پروژه نشان‌دهنده توجه فیس‌بوک نسبت به صنعت رسانه است، که از زمان پیدایش کاغذ تا عصر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را دربرمی‌گیرد.

مجوز کانالهای تلگرامی؛ از حرف تا عمل ۲۳ آذر ۱۳۹۵

مجوز کانالهای تلگرامی؛ از حرف تا عمل

خصلت فضای مجازی، فرامرزی بودن آن است. یعنی کسانی که این کانال تلگرامی را از خارج از کشور مدیریت می کنند برای دریافت مجوز چه کار باید بکنند؟

چند قدم حرفه ای برای مدیریت ارائه مطالب در شبکه های مجازی ۱۲ مهر ۱۳۹۵

چند قدم حرفه ای برای مدیریت ارائه مطالب در شبکه های مجازی

هنگامی‌که مطالبی را آماده می‌کنید، قطعاً در مورد نحوه انتشار آن در فضای مجازی باید تصمیم‌گیری نمایید. درنتیجه، باید مکانی انتخاب کنید تا از طریق آن، مخاطبان شما این مطالب را مطالعه کنند.
به‌طور خلاصه، شما به یک کانال برای ارائه مطالب تان نیاز دارید و باید این هفت عامل را مدنظر قرار دهید:

آیا می‌خواهید روابط عمومی، ارتباطات و بازاریابی خود را به سطح بالایی برسانید؟ ۰۴ مهر ۱۳۹۵

آیا می‌خواهید روابط عمومی، ارتباطات و بازاریابی خود را به سطح بالایی برسانید؟

اگر نمی‌دانید در حال حرکت به کدام سو هستید، شما ممکن است هرگز به هدف خود نرسید. درحالی‌که تقریباً برنامه‌ریزی برای اسفند در ماه فروردین غیرممکن می‌باشد، داشتن یک هدف مشخص تا پایان سال بسیار مهم است. شما باید اهدافی گسترده و مبتنی بر برنامه‌های بازاریابی و استراتژی‌های لازم را برای پیاده‌سازی در هرماه از طریق وقایع خاص، پست‌های وبلاگ و کمپین مشخص کنید.

امکان دریافت نوبت از درمانگاه‌های بیمارستان امام(ره) با اپلیکیشن نوبت‌دهی ۰۲ مرداد ۱۳۹۵

امکان دریافت نوبت از درمانگاه‌های بیمارستان امام(ره) با اپلیکیشن نوبت‌دهی

سرپرست بیمارستان امام(ره) اهواز خبرداد: امکان دریافت نوبت از درمانگاه‌های بیمارستان امام(ره) با اپلیکیشن نوبت‌دهی سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز از ساخت اپلیکیشن نوبت دهی درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) برای گوشی های هوشمند خبر داد. به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز، دکتر کامبیز معصومی […]

مجموعه ای از حقایق روابط عمومی که به شما کمک می کند ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

مجموعه ای از حقایق روابط عمومی که به شما کمک می کند

حقایق روابط عمومی برخی از استراتژی ها و حقایق روابط عمومی قابل استفاده و بکارگیری در هر کسب و کاری می باشند و شما به منظور بهره مند شدن از آنها فقط و فقط نیاز دارید تا آنها را در کمپین بازاریابی خودتان ها استفاده کنید.   خواه مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا استارت […]

روابط عمومی باید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کند ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

روابط عمومی باید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کند

دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و تعداد کثیری از اساتید، مدیران، کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات سومین هفته روابط عمومی در تهران برگزار شد.