در چه مواقعی روابط عمومی و بازاریابی محتوا به کمک هم می‌آیند ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

دست محتوا را در دست روابط عمومی بگذارید
در چه مواقعی روابط عمومی و بازاریابی محتوا به کمک هم می‌آیند

بر اساس تعریف ارائه‌‌شده توسط انجمن روابط عمومی آمریکا، روابط عمومی، ارتباطی استراتژیک بین سازمان و مخاطبانش برای حفظ و گسترش ارتباط با آنهاست که هم برای سازمان و هم برای مخاطبان سودآور است

روابط عمومی ها باید از ارکان تصمیم گیری باشند ۰۹ مرداد ۱۳۹۷

در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید شد:
روابط عمومی ها باید از ارکان تصمیم گیری باشند

نکته روابط عمومی بایگانی - جامعه روابط عمومی
۳۰ ویژگی مدیر روابط عمومی موفق ۲۴ تیر ۱۳۹۷
رحمان امامی؛

۳۰ ویژگی مدیر روابط عمومی موفق

روابط عمومی به عنوان چشم ، گوش و زبان دستگاه های اجرایی اعم از دولتی ، عمومی ، غیردولتی و تعاونی ها و هرگونه تشکل فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی در حال حاضر از وظایف سنتی و رایج خود فاصله گرفته و هم اکنون به عنوان صف نخست و پیشانی هر دستگاه اجرایی به شمار می رود

نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند ۲۱ تیر ۱۳۹۷

نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند

در دنیای امروزی که ابزار ها و وسایل ارتباطی با سرعت خیلی زیادی در حال پیشرفت هستند ، نیاز داریم که خود را در زمینه روابط عمومی با این ابزارها سازگار کنیم تا در برابر رقبا توانایی رقابتی برند خود را از دست ندهیم

نقش روابط عمومی کارآمد در سازمانها ۲۱ تیر ۱۳۹۷

نقش روابط عمومی کارآمد در سازمانها

اندیشه ورزان و فرهیختگان حوزه روابط عمومی، در بین کارکردهای روابط عمومی، مهمترین کارکرد روابط عمومی درعصر اطلاعات را ،اطلاع رسانی و ارتباطات، عنوان می کنند.

۱۶۰ نکته مدیریتی برای مدیران روابط عمومی ۰۸ تیر ۱۳۹۷

۱۶۰ نکته مدیریتی برای مدیران روابط عمومی

در انجام کارها روی شیوه‌ای خاص تأکید نکنید. شاید کسی بتواند از مسیر کوتاه‌تر و بهتری شما را به مقصد برساند.

۱۰ نکته موفقیت در کمپین روابط عمومی ۰۲ تیر ۱۳۹۷

۱۰ نکته موفقیت در کمپین روابط عمومی

کمپین روابط عمومی (Public Relations)، مجموعه ای از فعالیت هایی است که به صورت پیشرفته برنامه ریزی شده اند و مرتبط با هدف خاصی هستند. این مسئله با دیگر بخش های PR مثل تاکتیک های تبلیغاتی حال حاضر، تبلیغات پولی و واکنش به رویدادها در تضاد است.

نکات مهم و کاربردی در روابط عمومی/ قدرت ملاقات حضوری ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

نکات مهم و کاربردی در روابط عمومی/ قدرت ملاقات حضوری

دیدار رو در رو و چهره به چهره با افراد یک حس صمیمیت و واقعی بودن بیشتر به فضای جلسه می دهد. اگر تمام کار و تلاشی که انجام می دهید، تنها ارسال ایمیل به مشتری باشد، آنها هم ممکن در پاسخ با شما از یک ربات از پیش تنظیم شده خیلی هوشمند استفاده کنند.

چند راه ساده برای موفقیت بیشتر در مهارت گفتگو ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

چند راه ساده برای موفقیت بیشتر در مهارت گفتگو

کتاب «هفت چالش ارتباط» از جمله‌ کتابهای بسیار زیبا و ارزشمندی است که دنیس ریورز، نوشته است. در این کتاب او می‌کوشد با معرفی کردن هفت زمینه و راه مختلف، به بهبود کیفیت مکالمه و مهارت گفتگو در افراد کمک کند.

مهارت‌های ارتباطی قوی به چه معناست؟ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

مهارت‌های ارتباطی قوی به چه معناست؟

تقریباً همه افراد ادعا می کنند که مهارت های ارتباطی فوق العاده ای دارند، و هر شغلی آن را ایجاب می کند. ولی مهارت های ارتباطی قوی واقعاً به چه معناست؟ و داشتن این مهارت ها در مورد شغل شما چه معنایی دارد؟

چرا خبرنامه‎های ایمیلی بفرستم؟ ، آیا به آنها نیاز دارم؟ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

چرا خبرنامه‎های ایمیلی بفرستم؟ ، آیا به آنها نیاز دارم؟

همه اينجا هستند. دور تا دور يک اتاق کنفرانس نشسته‎ايد و سعي مي‎کنيد کشف کنيد چطور به بهترين شکل فروشندگان و مشتريان را به هم پيوند دهيد. محصولات بيشتري بفروشيد يا فقط «صدرنشين» ذهن مخاطب موردنظرتان بمانيد.

۱۰ نکته کلیدی در آداب جلسه تجاری ۰۲ خرداد ۱۳۹۷

۱۰ نکته کلیدی در آداب جلسه تجاری

پایبندی به آداب و قوانین مناسب برای یک جلسه تجاری شکل گیری احترام بین شرکت کنندگان در جلسه را موجب شده، به آغاز و پایان جلسه در زمان معین کمک کرده و ایجاد فضایی برای همکاری هرچه بیشتر را تشویق می کند.

۵ نکته مهم در ارتباط با فعالیت‌های بخش روابط عمومی ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

۵ نکته مهم در ارتباط با فعالیت‌های بخش روابط عمومی

متاسفانه بسیاری از صاحبان کسب و کار به اهمیت وجود بخش روابط عمومی و فعالیت‌های آن در کسب و کار خود توجهی نمی‌کنند. اما این نکته را نباید فراموش کرد که فعالیت‌های بخش روابط عمومی تاثیر شگفت‌انگیزی بر رشد و توسعه‌ی کسب و کارها و تسهیل فرآیند بازاریابی آن‌ها دارد.

جامعه روابط عمومی؛ فضایی برای بهبود و توسعه مهارت‌های ارتباطی ۲۰ آذر ۱۳۹۶

جامعه روابط عمومی؛ فضایی برای بهبود و توسعه مهارت‌های ارتباطی

جامعه روابط عمومی یک مجموعه رسانه‌ای تحت وب درحوزه ارتباطات است که با در نظر گرفتن این اهداف، می‌کوشد به‌عنوان تریبونی برای روابط عمومی‌ها فعالیت کند

قوانین مهم روابط عمومی در شرایط بحرانی ۰۱ آذر ۱۳۹۶

قوانین مهم روابط عمومی در شرایط بحرانی

همه ی کسب و کارها ممکن است با بحران روبه رو شوند. مهم مدیریت بحران است که وطیفه ی تیم روابط عمومی است. با استفاده از ترفند ها باید از سد بحران ها عبور کرد وگرنه ممکن است بحران تیشه به ریشه ی برند بزند.

۳ روش کاربردی برای ارتباط با میلیونرها ۲۵ تیر ۱۳۹۶

۳ روش کاربردی برای ارتباط با میلیونرها

امروز نوشتاری از میکو اس پاتن در خصوص راههای ارتباطی با میلیونرها را مطالعه می کنیم

پنج چالش مهم روابط‌عمومی‌ها ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

پنج چالش مهم روابط‌عمومی‌ها

به مناسبت برگزاری دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و ششمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت