خلاقیت چیست؟ ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

خلاقیت چیست؟

میزان آگهی حاوی عناصر برند یا اجزایی متفاوت، غیر معمول، اصلی، منحصر به فرد و غیره است. هدف آنها اندازه گیری خلاقیت بود.

مطالب دیگر بایگانی - جامعه روابط عمومی
تعریف خبر ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

تعریف خبر

خبر اطلاعات مربوط به یک رویداد یا اتفاق یا تحول است که در جایی چاپ یا پخش می شود . در واقع خبر گزارشی از رویدادهاست که دارای یک یا چند ارزش خبری است . هدف خبر آگاهی بخشی و اطلاعات رسانی است .

سخنرانی، فن بیان و سخنوری ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

سخنرانی، فن بیان و سخنوری

موثرترین راههای تقویت و پرورش فن بیان این است که از معجزه کلمات استفاده کنیم. قدرت واژگان را بشناسم و با جادوی کلام هم بر خود و هم بر دیگران تاثیر مثبت گذاشته و بر دل و جان مخاطب نفوذ کنیم و رد پای نیکی از خود بجای بگذاریم. با ما باشید تا جادوی کلام را دریابید و از آن بهره ببرید. یکی از موثرترین راههایی که کمک می کند فن بیان خوبی داشته باشیم این است که قدرت کلمات را درک کنیم.

توسعه اینترنت، توسعه سرزمین ها ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

توسعه اینترنت، توسعه سرزمین ها

اینترنت به واسطه شبکه های اجتماعی توانسته نقش به سزایی در تغییر فرهنگ و توسعه اجتماع ایفا کند. تغییر فرهنگ ها به واسطه راحت بودن ارتباط پیام دهنده و پیام گیرنده سبب می شود تا پیام دریافتی از شبکه های اجتماعی باورپذیر تر باشد. به سبب آن پیام باور پذیر اثر گذار نیز خواهد بود.

چگونه مخاطب خود را بشناسیم؟ ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

چگونه مخاطب خود را بشناسیم؟

اطلاعات ما از مخاطبان فقط محدود به قبل از سخنرانی نیست بلکه در حین انجام آن و حتی پس از آن نیز ما بی نیاز از این اطلاعت ارزشمند نیستیم. پس لازم است به اطلاعات بدست آمده از هر سه مرحله توجه شود. اطلاعت قبل از سخنرانی، حین سخنرانی و بعد از سخنرانی.

فن بیان چیست؟ ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

فن بیان چیست؟

فن به معنی راه و روش و تکنیک است و فن بیان را میتوان مجموعه ای از تکنیکها و روشهایی برشمرد که با فراگیری و بکارگیری آنها می توان به بیانی مناسب و موثر دست یافت

تحمیل اهداف رسانه ها با اعتمادسازی ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

تحمیل اهداف رسانه ها با اعتمادسازی

خلاقیت و ابتکارات برای جلب اعتماد مخاطب و موجه جلوه دادن هر موضوع و نهایتا تغییر سبک زندگی یکی از کارکردهای رسانه است.

بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

بهترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بعد از طراحی سایت

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ضرورتی است که روز به روز اهمیت آن بیشتر برای صاحبان کسب و کارها مشخص می‌شود. بعد از طراحی سایت می‌بایست به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی پرداخت، در غیر این صورت از هزینه‌ای که به منظور طراحی وب سایت پرداخت کرده‌اید سود چندانی به دست نخواهیم آورد.

تعریف خلاقیت چیست ۰۷ شهریور ۱۳۹۷

تعریف خلاقیت چیست

تعریف خلاقیت یکی از موضوعات مهم و کلیدی در بسیاری از مقاله های تحقیقاتی درباره خلاقیت است.به این معنا که با وجود انتشار مطالعات و مقالات و کتابهای متنوع درباره خلاقیت، هم‌چنان اصل ماجرا یعنی مفهوم خلاقیت چندان شفاف و مشخص نیست؛ یا می‌توان گفت: اتفاق نظر بر روی تعریف خلاقیت وجود ندارد.

تفاوت تبلیغات و اقناع ۰۳ شهریور ۱۳۹۷

تفاوت تبلیغات و اقناع

تبلیغات نوعی ارتباط است که در آن، پیام‌دهنده سعی دارد پاسخی از جانب مخاطب در جهت پیشبرد اهدافی معین به‌دست آورد.اما اقناع جنبه‌ای دوسویه و متقابل دارد و سعی می‌کند هم نیازهای پیام‌دهنده و هم پیام‌گیرنده را برآورده سازد

اهمیت مخاطب شناسی در استراتژی محتوا ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

اهمیت مخاطب شناسی در استراتژی محتوا

هدف بازاریابی محتوا، برای یک کالا یا سرویس خاصی محتوا تولید کنید، باید اول از همه به این توجه کنید که «مخاطب شما کیست». درک و شناخت مخاطبان و هدف گذاری روی آن ها، برای موفقیت سازمان و بازاریابی محتوا بسیار ضروری است.

پرسونای مخاطب چیست؟ و چگونه آن را طراحی کنیم؟ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

پرسونای مخاطب چیست؟ و چگونه آن را طراحی کنیم؟

پرسونای مخاطب به ما در تولید محتوا، ساخت محصولات، ارتباط با مشتریان، طراحی بصری سایت و دیگر جنبه هایی که ممکن است در هر کسب و کاری وجود داشته باشد کمک می کند.اهداف بازاریابان محتوا دسته بندی مخاطبین از نظر شخصیت، علایق و به طور کلی خصوصیاتی است که در هر گروه از مخاطبین ممکن است وجود داشته باشد.

تاثیر روابط عمومی در بازاریابی ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

تاثیر روابط عمومی در بازاریابی

یکی از نکات بسیار حساس در تعامل با مردم نقش شاخه های تبلیغات و بازاریابی در روابط عمومی است و برخی عقیده دارند که این سرشاخه از یکدیگر مجزا است. یکی از ابزار های ارتباط با مردم و تعامل با مخاطبان در روابط عمومی ها، بازاریابی است.

هدف اصلی از ارتباطات بین المللی سیاستگذاری و ایجاد نظامی واحد است ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل تاکید کرد:

هدف اصلی از ارتباطات بین المللی سیاستگذاری و ایجاد نظامی واحد است

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل، هدف از برقراری ارتباطات علمی بین‌المللی را ایجاد سیاست و نظامی واحد و ایجاد ساختار همکاری در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر در عرصه‌ بین‌الملل دانست

کارفرمایان به دنبال چه مهارت هایی در کارکنان خود هستند؟ ۱۱ تیر ۱۳۹۷

کارفرمایان به دنبال چه مهارت هایی در کارکنان خود هستند؟

توانایی برقراری ارتباط موثر با همکاران، مدیران و کارکنان در همه مشاغل و صنایع امری ضروری است. همه افراد در عصر حاضر باید روش برقراری ارتباط با افراد با استفاده از ایمیل، تلفن و شبکه های اجتماعی را فرابگیرند

قوانین طلایی برای فروش موفق ۱۱ تیر ۱۳۹۷

قوانین طلایی برای فروش موفق

با هر مشتری مانند مشتری میلیون‌دلاری برخورد کنید و فرض کنید که توانایی خرید حجم عظیمی از محصولات و خدمات شما را دارد و شما را به تعداد قابل‌توجهی از مشتریان احتمالی دیگر توصیه خواهد کرد