چگونه خلاقیت در تبلیغات اثر میگذارد ؟ ۰۹ فروردین ۱۳۹۸

چگونه خلاقیت در تبلیغات اثر میگذارد ؟

چگونه خلاقیت می تواند روی تبلیغات و فروش محصول تاثیر گذار باشد.( خلاقیت در تبلیغات ) همچنین ابعاد مختلف خلاقیت را در تبلیغات مورد بررسی قرار می دهیم.

رسانه ها بایگانی - جامعه روابط عمومی
نشست مشترک روابط عمومی دستگاه های اجرائی و مدیران رسانه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

نشست مشترک روابط عمومی دستگاه های اجرائی و مدیران رسانه

برخی موارد فقط زشتیها در جامعه پررنگ می شوند و به زیباییها و ظرفیتها پرداخته نمی شود. این نگاهی تک بعدی است که نباید در رسانه ها رایج شود.

۱۰ کار که در روابط عمومی هرگز نباید انجام دهید ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

۱۰ کار که در روابط عمومی هرگز نباید انجام دهید

کارهایی که نباید در روابط عمومی انجام دهید صحبت می‌کنیم، ده چیزی که هرگز نباید در روابط عمومی برای خود، شرکت تجاری، یا مشتری‌هایتان انجام دهید.

ضرورت توجه به «آموزش رسانه‌ای» ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

ضرورت توجه به «آموزش رسانه‌ای»

«سواد رسانه ای» به عنوان مهارتی که استفاده بهینه و نقادانه از رسانه ها را ممکن می سازد به عنوان بخشی ضروری از سواد قرن بیست و یکم توسط نهادهای بین المللی مورد تاکید و توجه قرار گرفته است.

آئین تجلیل از رابطین خبری فعال رسانه آموزش و پرورش شهرستان رودان. ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

آئین تجلیل از رابطین خبری فعال رسانه آموزش و پرورش شهرستان رودان.

رابیطن خبری باید اخبار حوزه های مربوط به خود را به واحد روابط عمومی ارجاع داده شود تا هر چه بهتر انعکاس اخبار صورت پذیرد.

لزوم تلاش خانواده ها برای کاستن از آسیب های رسانه ای ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

لزوم تلاش خانواده ها برای کاستن از آسیب های رسانه ای

خانواده نقش مهمی در ایجاد دانش استفاده از رسانه در کودکان دارد. کودکانی که در خانواده مسائل اعتقادی و ارزشی و خلق وخوی رفتاری خود را پیدا می‌کنند، دائماً در حال یادگیری و تجربه مسائل جدیدی هستنند .

چهار روش برای بهبود ارتباطات در رسانه های اجتماعی ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

چهار روش برای بهبود ارتباطات در رسانه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی چگونه برای رسیدن به اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند، از کسب و کاری به کسب کار دیگر متفاوت می باشد. با این وجود در این رابطه یک وجه اشتراک وجود دارد: هر کسب و کاری باید بصورت موثر یک برقرار کننده ارتباط در محیط های اجتماعی اینترنت باشد.

نظریات مطرح در مورد جایگاه و قدرت رسانه‌ها در شکل‌گیری افکارعمومی ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

نظریات مطرح در مورد جایگاه و قدرت رسانه‌ها در شکل‌گیری افکارعمومی

با توجه به نظریات و دیدگاه های موجود و در جمع‌بندی و نقد آنها به نظر می‌رسد تأثیر رسانه‌ها در زمان ها، مکان ها، رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... و حتی نسبت به افراد مختلف جامعه یکسان نمی‌باشد.

مدیریت راهبردی در کارکردهای رسانه ای ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

مدیریت راهبردی در کارکردهای رسانه ای

ایجاد و هدایت ظرفیت های موفقیت آمیز است، البته این امر به معنای تعیین موفقیت ویژه در بازار و تولید است . مدیریت راهبردی نه تنها قائل به نوعی نگرش درونی مبتنی بر توسعه برنامه های مهم با موفقیت بالا و بازسازی آن برنامه هاست بلکه قائل به یک نگرش بیرونی مبتنی بر تجزیه و تحلیل و ترکیب شرایط تبلیغاتی است.

تاثیرات و نقش مهم رسانه ها بر زندگی و افکار مردم ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

تاثیرات و نقش مهم رسانه ها بر زندگی و افکار مردم

در دوران معاصر که به عصر اطلاعات و جامعه اطلاعاتی و ارتباطی معروف است، بخش عظیمی از جامعه پذیری نسل‌ها از طریق رسانه‌ها انجام می شود و نفوذ و تأثیر رسانه تا جایی است که برخی از نظریه پردازان ارتباطی بر این باورند که رسانه‌ها اولویت ذهنی و حتی رفتاری ما را تعیین می‌کنند و اگر چگونه فکر کردن را به ما یاد ندهند، اینکه به چه چیزی فکر کنیم را به ما می‌آموزند.

تحمیل اهداف رسانه ها با اعتمادسازی ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

تحمیل اهداف رسانه ها با اعتمادسازی

خلاقیت و ابتکارات برای جلب اعتماد مخاطب و موجه جلوه دادن هر موضوع و نهایتا تغییر سبک زندگی یکی از کارکردهای رسانه است.

تاثیر رسانه بر سبک زندگی غیرقابل انکار است ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

تاثیر رسانه بر سبک زندگی غیرقابل انکار است

تهیه محتوای مناسب و اثربخش برای رسانه که دارای تاثیرات مثبت باشد لازمه یک رسانه مفید است تا علاوه بر تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی بتواند مشکلات جامعه را رهنمود باشد.

نکاتی با ارزش در زمینه مدیریت روابط عمومی ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

نکاتی با ارزش در زمینه مدیریت روابط عمومی

مدیریت روابط عمومی از شریان های حیاتی و جدایی ناپذیر کسب و کار واز عواملی است که به رشد کسب و کار و شناخته شدن برند شما کمک میکند پس تامل در آن دارای اهمیت فراوان میباشد.

تاثیرات منفی رسانه ها بر کودکان و نوجوانان ۰۹ شهریور ۱۳۹۷

تاثیرات منفی رسانه ها بر کودکان و نوجوانان

وسائل ارتباط جمعی تمامی جهات و ابعاد انسانی را متاثر ساخته و امواج این وسائل به همه روزنه ها و حریم های امن رسوخ کرده است و باعث شده که انسان فعال و متفکر میان اقلیت های کنترل کننده ارتباط و عامه مردم که در معرض تاثیر آن قرار دارند، رو به افزایش است نیاز به مبادله دانش و بالا بردن سطح آگاهی درخصوص استفاده از پیام های رسانه ای، نیازی ضروری است

تاثیرات مثبت رسانه ها بر تربیت کودکان و نوجوانان ۰۹ شهریور ۱۳۹۷

تاثیرات مثبت رسانه ها بر تربیت کودکان و نوجوانان

رسانه ها نقشی اساسی ایفا می کنند، بدین معنی که ارزش ها و هنجارهای خانوادگی و اجتماعی را به نسل جدید انتقال می دهند و آن را درونی می کنند.

عوامل مؤثر بر محتوای رسانه‌ها ۰۸ شهریور ۱۳۹۷

عوامل مؤثر بر محتوای رسانه‌ها

رسانه‌ها یعنی خردترین سطح تا نفوذ ایدئولوژی یعنی کلان‌ترین سطح گسترش دارد.شومیکر این عوامل را “سلسله‌مراتب نفوذها ” می‌نامد که ایدئولوژی در رأس سلسله‌مراتب قرار می‌گیرد و از صافی دیگر سطوح می‌گذرد و به پایین می‌رسد.