روزنامه‏ نگاری غوطه ور شدن، افراطی یا افراط گرایی ۰۱ تیر ۱۳۹۷

روزنامه‏ نگاری غوطه ور شدن، افراطی یا افراط گرایی

روزنامه‏ نگاری غوطه ور شدن، افراطی یا افراط گرایی (Immersion journalism) نوعی روزنامه‏ نگاری شبیه به روزنامه‏ نگاری زیاده‏ رو است.

رسانه ها بایگانی - جامعه روابط عمومی
نمایه بانک؛ نگرشی نو به بانکداری ۲۲ آذر ۱۳۹۶

نمایه بانک؛ نگرشی نو به بانکداری

پایگاه خبری « نمایه بانک » با دارا بودن کادر خبری مجرب و با سابقه در عرصه خبر‌رسانی در حوزه اقتصادی ، یکی از پایگاه‌های خبری تخصصی در زمینه بانک و بیمه و بورس است

رسانه ها و شمشیر دو لبه وابستگی‌ به شبکه‌های مجازی ۱۶ مهر ۱۳۹۶

رسانه ها و شمشیر دو لبه وابستگی‌ به شبکه‌های مجازی

«ایران» در گفت‌وگو با کارشناسان ارتباطات،‌ ابعاد مراجعه فراگیر مطبوعات به منابع اینترنتی را بررسی می‌کند   حمیده گودرزی پیام به سمتی می‌رود که مخاطب باشد؛ مهم‌ترین رخداد ارتباطی سال‌های اخیر تغییر مسیر حرکت و محل حضور مخاطب است؛ لاجرم پیام آوران و پیام آفرینان نیز هماهنگ با این تغییر به اختیار یا اجباردر پی […]

سلسله مراتب تاثیرات روزنامه نگاران بر مخاطبان ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

سلسله مراتب تاثیرات روزنامه نگاران بر مخاطبان

مطالعاتی که تلاش کرده اند نحوه انجام کار توسط روزنامه نگاران را توضیح دهند به مدل “سلسله مراتب تاثیرات” متوسل شده اند که تاثیرات بر کار خبری را به پنج سطح تحلیلی طبقه بندی می کند.

اثر مخاطب بر روزنامه نگاری یا روزنامه نگاران بر مخاطب ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

اثر مخاطب بر روزنامه نگاری یا روزنامه نگاران بر مخاطب

شکل های جدید فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی روش های جدید مراوده و مشارکت مخاطب را امکان پذیر ساخته اند که در گذشته دیده نشده بودند.

در فضای مجازی ۱۱ هزار کانال با ۴۶۰ میلیون عضو داریم ۰۴ مرداد ۱۳۹۶

در فضای مجازی ۱۱ هزار کانال با ۴۶۰ میلیون عضو داریم

۱۱ هزار کانال موثر و مهم در کشور ۴۶۰ میلیون عضو دارند و بر محتوای کانالها از طریق ربات نظارت داریم. فضای مجازی

حرکت لاک پشت وار مخاطبان غیر مجازی ۰۱ مرداد ۱۳۹۶

حرکت لاک پشت وار مخاطبان غیر مجازی

موضوع اثر رسانه از موضوعات اصلی و مناقشه آمیز و البته بحث برانگیز در میان پژوهشگران رسانه و ارتباطات است.

روزنامه نگاری و دموکراسی در دل انقلاب اطلاعات ۳۰ تیر ۱۳۹۶

روزنامه نگاری و دموکراسی در دل انقلاب اطلاعات

تاریخ روزنامه نگاری و دموکراسی پیوند نزدیکی با یکدیگر دارند به این شکل که منشا روزنامه نگاری مقارن با تولید پر هیایوی نخستین جامعه های مردم سالاری در حدود ۴۰۰ سال پیش است.

با رقیب جدید توییتر، آشنا شوید ۱۶ تیر ۱۳۹۶

با رقیب جدید توییتر، آشنا شوید

سر و کله ی یک رقیب جدید پیدا شده که Mastadon نام دارد. این شبکه اجتماعی به محبوبیت قابل توجهی دست یافته، به حدی که به دلیل حجم ترافیک موجود دیگر عضو جدید نمی پذیرد. با فیسیت همراه باشید.

نخستین جشنواره “بورس و رسانه” برگزار می‌شود ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

نخستین جشنواره “بورس و رسانه” برگزار می‌شود

نخستین جشنواره بورس و رسانه در آستانه ۵۰ سالگی بازار سرمایه کشور در مردادماه امسال، همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود.

سومین کارگاه خبرنویسی کارشناسان روابط عمومی‌ ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد ۰۴ خرداد ۱۳۹۶

سومین کارگاه خبرنویسی کارشناسان روابط عمومی‌ ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد

سومین کارگاه خبرنویسی ویژه کارشناسان روابط عمومی های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان به همت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و موسسه فرهنگی هنری ایده پردازان کارون برگزار شد.

شبکه‌های مجازی یا رسانه‌های سنتی؟ ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

شبکه‌های مجازی یا رسانه‌های سنتی؟

شبکه های مجازی جایگزین رسانه سنتی نیست   آیا شبکه‌های مجازی قادرند جایگزین رسانه‌های سنتی شوند؟ خیر. توئیت‌ها و پست‌ها و حتی ارتباطات و محتوای موجود در لینکدین و… هرگز جای مقالات نیویورک تایمز را نخواهد گرفت، حتی اگر بارها دیده شده و به اشتراک گذاشته شده باشند. این رسانه‌های جوان و معروف می‌توانند نقش […]

تبلور سرمایه اجتماعی در بخش «ارتباط با رسانه‌ها» در روابط عمومی ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

تبلور سرمایه اجتماعی در بخش «ارتباط با رسانه‌ها» در روابط عمومی

بدیهی است درک مشترک انتظارات و محدودیتهای رسانه ها و روابط عمومی و پذیرش این مهم که رکن اصلی اطلاع رسانی و پذیرش آن از سوی مخاطبان در گرو اعتمادسازی است،می تواند، در جهت تعمیق مناسبات سالم، سازنده و بدور از مسایل حاشیه ای همکاری دامنه داری را فراهم سازد که ایجاد این بستر و تحقق این امر از وظایف و رسالت های خطیر واحد ارتباط با رسانه ها است.و اینجاست که تقویت ابعاد مختلف سرمایه اجتماعی از جمله ایجاد اعتماد، همکاری، دوستی ، صداقت، تعامل مثبت و سازنده را می توان برای این واحد ضروری دانست.

اولین استودیوی فرهنگی هنری صوتی ـ اینترنتی (پادکست) خوزستان رونمایی شد ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

اولین استودیوی فرهنگی هنری صوتی ـ اینترنتی (پادکست) خوزستان رونمایی شد

تولیدات صوتی اینترنتی و پادکست مقوله بسیار مهمی است که با تلاش های خوبی که توسط این موسسه در حال انجام است جای خوشحالی دارد اما باید نگاه جدی تری به آن شود.

اهواز پایتخت کتاب ایران، فرصتی که هدر رفت ۲۷ دی ۱۳۹۵

اهواز پایتخت کتاب ایران، فرصتی که هدر رفت

رئیس اداره ارشاد اسلامی اهواز در اولین بازدید از دفاتر رسانه ای در اهواز تاکید کرد: ? مبنای ما اجرای برنامه های متناسب با رسانه الکترونیک و بوم خوزستان است که قصد داریم در زمینه محیط زیست به عنوان مهمترین دغدغه استانی، برای رسانه های محیط زیستی برنامه ریزی کنیم. ? تقویت حوزه چاپ و […]

“پروژه روزنامه‌نگاری” فیس‌بوک به دنبال تقویت خبرهای آنلاین است ۲۷ دی ۱۳۹۵

“پروژه روزنامه‌نگاری” فیس‌بوک به دنبال تقویت خبرهای آنلاین است

این پروژه نشان‌دهنده توجه فیس‌بوک نسبت به صنعت رسانه است، که از زمان پیدایش کاغذ تا عصر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را دربرمی‌گیرد.



PrSocietyir

از ما در کانال روابط عمومی حمایت کنید

وارد شوید
بستن