توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

دکتر داوود زارعیان:
توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که دانشگاه های ما متحول شوند

چنانچه جایگاه انجمن ها را در کشور تقویت شود، جایگاه روابط عمومی نیز ارتقا می یابد؛ در دنیا توسعه رسانه ها، روابط عمومی ها، نظام قضایی و حتی جامعه مدنی به واسطه ظهور انجمن ها و تشکل های حرفه ای بوده است.

۷ ویژگی نیروی انسانی حرفه‌ای در روابط‌عمومی ۲۵ تیر ۱۳۹۷

امیرعباس تقی‌پور:
۷ ویژگی نیروی انسانی حرفه‌ای در روابط‌عمومی

۳۰ ویژگی مدیر روابط عمومی موفق ۲۴ تیر ۱۳۹۷

رحمان امامی؛
۳۰ ویژگی مدیر روابط عمومی موفق

روابط عمومی ها در ایران آسیب های زیربنایی دارند ۰۴ خرداد ۱۳۹۷

احمد یحیایی ایله ای:
روابط عمومی ها در ایران آسیب های زیربنایی دارند

صنفی بایگانی - جامعه روابط عمومی
از «بله، قربان‌گو»یی روابط عمومی‌ها تا اقدام مبتکرانه جذب سلبریتی ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
در نشست روابط عمومی‌های ایسنا؛

از «بله، قربان‌گو»یی روابط عمومی‌ها تا اقدام مبتکرانه جذب سلبریتی

روابط عمومی حرفه و شغلی است که تعدادی از علوم را به کمک می‌گیرد تا ارتباطی دوسویه را بین سازمان و مخاطب برقرار کند. روابط عمومی به عنوان چشم بینای ادارات مطرح می‌شود و پویایی آن موجب رشد و بالندگی مجموعه‌ها، ادارات و مراکز خواهد شد.

نامعادله ارتباطات و توسعه در ایران ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
دکتر هادی خانیکی تحلیل می‌کند

نامعادله ارتباطات و توسعه در ایران

دکتر هادی خانیکی در جامعه دانشگاهی ایران عمدتا با آرا و آثارش پیرامون دو مفهوم «ارتباطات» و «توسعه» شناخته می‌شود. او معتقد است که سیاست‌گذاری‌های نادرست در حوزه ارتباطات و هدف‌گذاری‌های غلط سیاسی باعث شده است تا روندهای ارتباطی در ایران دچار اختلال شوند و این حوزه نتواند چنان که باید و شاید روند توسعه را در کشور تسریع کند.

روابط عمومی در ترازوی نقد و نظر ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
در میزگرد ایرنا خراسان رضوی؛

روابط عمومی در ترازوی نقد و نظر

کارشناسان بر این باورند که مهمترین کارکرد روابط عمومی در عصر ارتباطات، اطلاع رسانی به موقع و بهره گیری مناسب از شیوه های رسانه ای برای ایجاد اعتماد دوطرفه بین مسئولان و مردم است که تحقق آن نیاز به درک درست از مفهوم روابط عمومی دارد.

بایدها و نبایدهای روابط عمومی بررسی شد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
در میزگرد ایرنا اراک؛

بایدها و نبایدهای روابط عمومی بررسی شد

روابط عمومی به عنوان یک نهاد ارتباطی در دستگاه ها یکی از بخش های تاثیرگذار در هر مجموعه محسوب می شود که باید و نبایدهای آن در میزگرد ایرنا استان مرکزی تشریح شد.

روابط عمومی و چالش های چند وجهی آن ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
در میزگرد ایرنا قزوین مطرح شد

روابط عمومی و چالش های چند وجهی آن

چند تن از مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی در میزگرد ایرنا قزوین، ضعف در زمینه هایی چون پاسخگویی به افکار عمومی، ارتباط با مدیران و اصحاب رسانه و دانش و تخصص مورد نیاز را از چالش های چندوجهی این عرصه دانستند.

زمان عبور از روابط عمومی حضوری است ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
سعید رضا عاملی:

زمان عبور از روابط عمومی حضوری است

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به لزوم انتقال روابط عمومی های قدیم به روابط عمومی های جدید گفت: فناوری های ارتباطی نوین شرایطی را فراهم کرده که بتوان از روابط عمومی حضوری عبور کرد و باید به روابط عمومی دو فضایی منتقل شد.

پیام مدیرعامل شستا به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

پیام مدیرعامل شستا به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت «روز روابط عمومی و ارتباطات» و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران این عرصه اظهار امیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به‌‌‌نام «سال حمایت از کالای ایرانی» مزین شده است

پیام تبریک دکتر فرهاد رهبر به مناسبت «روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی» ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

پیام تبریک دکتر فرهاد رهبر به مناسبت «روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی»

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، «روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی» را به فعالان این عرصه در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

روابط عمومی نتیجه تحولات جوامع و نظام های ارتباطی سازمان ها ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

روابط عمومی نتیجه تحولات جوامع و نظام های ارتباطی سازمان ها

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی یادداشتی را منتشر کرد.

همایش اتحاد پرستاری = اعتلاء پرستاری ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶

همایش اتحاد پرستاری = اعتلاء پرستاری

همایش اتحاد پرستاری = اعتلاء پرستاری در تاریخ ۸۶/۲/۱۷ در سالن فرهنگ سرای شهرستان بروجن و به میزبانی هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان بروجن برگزار گردید.در این همایش افراد زیر دعوت هیئت مدیره را قبول نموده وبا جان و دل وبه عشق اتحاد پرستاری رنج سفر را برخود هموار نمودند. در این همایش رییس انجمن پرستاری […]

برگزاری جشنواره، نقطه‌ی ورود به وبلاگ‌نویسی تخصصی در این حوزه است ۲۸ آذر ۱۳۸۵

برگزاری جشنواره، نقطه‌ی ورود به وبلاگ‌نویسی تخصصی در این حوزه است

*اولین نشست تخصصی وبلاگ‌نویسی پرستاری برگزار شد* اولین نشست تخصصی وبلاگ نویسی پرستاری با حضور کارشناسان و پژوهشگران حوزه‌ی آی‌تی و وبلاگ‌نویسی و جمعی از وبلاگ‌نویسان پرستاری برگزار شد. به گزارش خبرنگار سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این نشست، احمد عامری، مدیر اجرایی جشنواره‌ی وبلاگ نویسی پرستاری در ابتدا با […]

هیچ نهاد یا شخصیتی نمی‌تواند صحنه انتخابات نظام پرستاری را به مخاطره بیندازد ۰۱ آبان ۱۳۸۵

هیچ نهاد یا شخصیتی نمی‌تواند صحنه انتخابات نظام پرستاری را به مخاطره بیندازد

« سازمان نظام پرستاری موروثی نبوده و هیچ نهاد یا شخصیتی نمی‌تواند در جهت دستیابی به مطامع حزبی و شخصی خود صحنه انتخابات را به صحنه درگیریهای شخصی خود مبدل ساخته و انتخابات آزاد نظام پرستاری را به مخاطره بیندازد. » احمد عامری، مدیر اجرائی نخستین جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران و نماینده انجمن پرستاری […]

وبلاگ‌‏های پرستاری در انتخابات نظام پرستاری نقش مهمی خواهند داشت ۲۹ خرداد ۱۳۸۵

وبلاگ‌‏های پرستاری در انتخابات نظام پرستاری نقش مهمی خواهند داشت

با وجود نزدیک به صد هیات مدیره نظام پرستاری در کشور و حدود هزار کاندیدایی که برای تصدی فعالیت های هیات مدیره به رقابت خواهند پرداخت ، وبلاگ‌‏ها می‏توانند نمایشگر خوبی برای مخاطبان‌‏ خود باشند.