۱۰ کار که در روابط عمومی هرگز نباید انجام دهید ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

۱۰ کار که در روابط عمومی هرگز نباید انجام دهید

کارهایی که نباید در روابط عمومی انجام دهید صحبت می‌کنیم، ده چیزی که هرگز نباید در روابط عمومی برای خود، شرکت تجاری، یا مشتری‌هایتان انجام دهید.

مهارت های ارتباطی بایگانی - جامعه روابط عمومی
نقش روابط‌عمومی در تکریم ارباب‌رجوع ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

نقش روابط‌عمومی در تکریم ارباب‌رجوع

مردم نقشی حائز اهمیت و ارزنده در فعالیت‌های واحدهای روابط عمومی سازمان‌ها ایفا می‌كنند و لازم است از طریق فعالیت‌های روابط‌عمومی و ساماندهی مناسب این فعالیت‌ها، زمینه‌های برقراری ارتباطات موثر با ارباب‌رجوع مهیا شود. مسئله‌ای كه امروزه تحت عنوان تكریم ارباب‌رجوع در اكثر سازمان‌ها مطرح شده و در دستور كار دولت نیز قرار گرفته است

فنون برخورد مناسب با مشتریان در کسب و کارهای کوچک ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

فنون برخورد مناسب با مشتریان در کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو می‌شوند و برنامه‌ها و کارهایتان را به سریع‌ترین و بهترین نحو انجام دهید

مهارتهای ارتباطی ۰۷ شهریور ۱۳۹۷

مهارتهای ارتباطی

مجموعه مهارتهای زندگی، شاید بتوان گفت مهارتهای ارتباطی بیش از سایر مهارتها مورد توجه قرار گرفته و معمولاً در سازمان‌ها و محیط‌های کسب و کار هم، منابع قابل توجهی صرف آموزش دادن و یاد گرفتن مهارتهای ارتباطی و دانش ارتباطات می‌شود.

تعریف ارتباط غیرکلامی ۰۷ شهریور ۱۳۹۷

تعریف ارتباط غیرکلامی

ارتباط غیرکلامی وجود ندارد، اما تقریباً همه‌ی این تعریف‌ها، با وجودی کلمات و واژه‌های متفاوت، محدوده‌ی مشابهی را برای پیام غیرکلامی مشخص می‌کنند.

موانع برقراری ارتباط موثر را بشناسید ۰۲ شهریور ۱۳۹۷

موانع برقراری ارتباط موثر را بشناسید

یک ارتباط برقرار کننده‌ی ماهر، نیازمند آگاهی از موانع برقراری ارتباط موثر و چگونگی اجتناب یا غلبه بر آنها است

برنامه ریزی راهبردی  ارتباطی در روابط عمومی ها؛ شیوه ها و راهکارها ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

برنامه ریزی راهبردی  ارتباطی در روابط عمومی ها؛ شیوه ها و راهکارها

روابط عمومي براي اينكه بتواند نقش استراتژيك خود را به خوبي ايفا كند بايد از نظر جايگاه سازماني در بالاترين سطح سازمان قرار گيرد تا بتواند  براي انجام مأموريت هاي استراتژيك ایفای نقش کند

ارتباطات غیر کلامی و روابط عمومی ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

ارتباطات غیر کلامی و روابط عمومی

رتباطی که به توسعه ، رشد، تعالی و بقای سازمان منجر می شود ارتباطی که اگر نباشد سازمان به عنوان یک سیستم زنده نیست و نمی تواند به بقای خود ادامه دهدارتباطات غیر کلامی یک سازمان می تواند رفتار و حرکات مدیران ،سابقه و پیشینه سازمان نزد افکار عمومی، برند سازمانی است.

۷ تکنیک برای کسب موفقیت در زندگی فردی و شغلی ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

۷ تکنیک برای کسب موفقیت در زندگی فردی و شغلی

بالا رفتن از نردبان ترقی و پیشرفت شغلی نیازمند سخت کوشی، وقت شناسی و کمی خوش شانسی است. خیلی خوب می‌شد اگر مدرک دانشگاهی، مهارت های شغلی و بازده کاری به طور خارق العاده ای درهای آرزوهایتان را به رویتان باز می کرد، اما زندگی اینگونه نیست.

روابط عمومی ها باید از ارکان تصمیم گیری باشند ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید شد:

روابط عمومی ها باید از ارکان تصمیم گیری باشند

رستمیان مدیرمسئول هفته نامه آتیه نو در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: روابط عمومی ها باید از ارکان تصمیم گیری باشند

شیوه های موثر برقراری ارتباط با اطرافیان خود را بیاموزید ۲۱ تیر ۱۳۹۷

شیوه های موثر برقراری ارتباط با اطرافیان خود را بیاموزید

ارتباط موثر زندگی را ثمربخش می کند، اما به شرطی که مهارت های این ارتباط را بیاموزیم، با شیوه های ارتباطی در مواجهه با افراد متفاوت آشنا شویم و سعی کنیم خطاهای ارتباطی خود را اصلاح کنیم

بهترین شهر برای راه اندازی کسب و کار کجاست؟ ۲۱ تیر ۱۳۹۷

بهترین شهر برای راه اندازی کسب و کار کجاست؟

بانک جهانی اعلام کرد شهر پرسوف اسلواکی، بهترین شهر اروپایی برای راه اندازی کسب و کار افراد است

نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند ۲۱ تیر ۱۳۹۷

نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند

در دنیای امروزی که ابزار ها و وسایل ارتباطی با سرعت خیلی زیادی در حال پیشرفت هستند ، نیاز داریم که خود را در زمینه روابط عمومی با این ابزارها سازگار کنیم تا در برابر رقبا توانایی رقابتی برند خود را از دست ندهیم

نقش روابط عمومی را در موفقیت کسب و کار خود جدی بگیرید ۲۱ تیر ۱۳۹۷

نقش روابط عمومی را در موفقیت کسب و کار خود جدی بگیرید

تبلیغات و روابط عمومی با اینکه هر دو اهداف مشترکی را دنبال میکنند اما روابط عمومی در تمام جنبه های سازمانی حتی خارج از حیطه بازاریابی قرار میگیرد. نقش روابط عمومی در بازاریابی و فروش امروزی قابل انکار نیست

با این نکات وفاداری مشتریان خود را ارتقا دهید ۲۱ تیر ۱۳۹۷

با این نکات وفاداری مشتریان خود را ارتقا دهید

شبکه های اجتماعی امکان تعامل بیشتر با مشتریان را فراهم می آورند و شما میتوانید مشکلاتی که آن ها با محصولات و خدمات شما دارند متوجه شوید

چگونه اعتماد مشتری آنلاین را کسب کنیم؟ ۲۰ تیر ۱۳۹۷

چگونه اعتماد مشتری آنلاین را کسب کنیم؟

این روزها مردم سخت به کسب‌ وکار ها اطمینان میکنند، زیرا در زمان های دور کسب و کار ها دروغ های زیادی گفته اند. از همین رو، در بازاریابی مدرن، جلب کردن اعتماد مشتری بسیار مهم است