اگر هنوز به‌طور کامل به ساخت برند شخصی‌تان متعهد نیستید، الان زمانی است که به این کار بپردازید. من یکی از بزرگ‌ترین وکیل مدافعان ساخت برند شخصی هستم. وقتی‌که پرسنال برندینگ را به‌درستی انجام دهید

اگر هنوز به‌طور کامل به ساخت شخصی‌تان متعهد نیستید، الان است که به این کار بپردازید. من یکی از بزرگ‌ترین وکیل مدافعان ساخت شخصی هستم. وقتی‌که پرسنال را به‌درستی انجام دهید، می‌توانید خود را به‌عنوان یک فرد مقتدر در ذهن‌ها مطرح کنید و از طریق شفافیت و تخصص، مشتریان و جدید را به خود جذب کنید.

اگر به دنبال ساخت یک شخصی قدرتمند هستید و یا می‌خواهید که شخصی‌تان را در سال ۲۰۱۸ ارتقا دهید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مطلب را مطالعه کنید. در ادامه ۱۲ روش برای ارتقای شخصی در سال ۲۰۱۸ آورده شده است که امیدواریم برای شما مفید باشد.

 

 

۱٫ یک خبرنامه هفتگی راه‌اندازی کنید

من برای سال‌هاست که خبرنامه‌های هفتگی را ارسال می‌کنم. در سال ۲۰۱۸ من قصد دارم یک سایت شخصی را راه‌اندازی کنم که به‌عنوان هاب تمامی برندها و پروژه‌هایم عمل خواهد کرد. من همچنین یک خبرنامه هفتگی را نیز در دستور کار دارم و ازآنجایی‌که این با شخصی من گره خورده است، من قادر خواهم بود که در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات صحبت کنم.

بازاریابی ایمیلی هنوز هم یکی از اثرگذارترین تکنیک‌های است، اما ساخت‌ لیست‌های ایمیلی با کمک شخصی، به‌جای شرکت، و ارسال خبرنامه‌های هفتگی می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی را در پی داشته باشد. شما می‌توانید محصولات و سرویس‌های آینده خود را در معرض دید این افراد قرار دهید. با استفاده از خبرنامه ایمیلی، شما قادر خواهید بود که به‌صورت هفتگی خود را در معرض دید مخاطبانی فعال قرار دهید، در مورد محتواهای ایجاد شده خود آگاهی ایجاد کنید و این درنهایت به تقویت شخصی شما کمک خواهد کرد.

 

۲٫ کمپین‌های پرسنال را در فیس‌بوک راه‌اندازی کنید

بسیاری از کارآفرینان در حال حاضر از فیس‌بوک برای خود استفاده می‌کنند، اما آن‌ها به اجرای برای ترویج شخصی خود تابه‌حال فکر نکرده‌اند. خود من در حال اجرای یک تبلیغاتی در فیس‌بوک هستیم که صفحه من را در معرض دید مدیران سطح C برندهایی خاص قرار می‌دهد. این استراتژی به‌صرفه‌ترین استراتژی است که برای با مدیران سطح بالا می‌توان از آن استفاده کرد.

دین استیدمن، مدیرعامل Dignity Bio Labs، می‌گوید: «فیس‌بوک این امکان را به شما می‌دهد که خود را دقیقا در معرض دید همان کاربرانی قرار دهید که قصد جذب آن‌ها را دارید. من پیشنهاد می‌کنم که هر شخص برای داشتن یک شخصی صفحه‌ای پابلیک راه‌اندازی کند که از پروفایل شخصی‌ نیز جدا باشد. سپس با استفاده از ایده‌آل خود را هدف قرار دهید و بودجه خود را فقط برای ۳ دلار در روز تنظیم کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد که شخصی خود در فیس‌بوک را رشد دهید و با کمتر از ۱۰۰ دلار در ماه ترافیک را به سایت خود روانه کنید. این یک استراتژی موثر بوده که برای تمامی کارآفرینان مقرون به صرفه است.».

 

۳٫ محتواهای بلند را در بازه‌های منظم در کنید

من در دایره کارآفرینانی که با آن‌ها دارم، افرادی را دیده‌ام که به خوبی از استفاده می‌کنند. محتوای بلند و باکیفیت می‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، به شما کمک کند تا خود را بالا ببرید و سپس آن را به سایر پلتفرم‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها نیز هدایت کنید. خود من فعال شدن در را در سال ۲۰۱۸ در برنامه قرار داده‌ام.

به گفته امانوئل دیبر، مدیر دیجیتال Flight Hacks، در طول امسال یک رشد قابل توجه را به خود دیده است که به کارآفرینان فرصت دیده و شنیده شدن توسط تعداد زیادی از را می‌دهد. همواره از یک پایه کاربری قوی برخوردار بوده است، اما حالا کاربران آن بیشتر از گذشته با محتواها برقرار می‌کنند.

به جای هدف‌گذاری مجدد محتواها، نوشتن مطالب طولانی و اختصاصی برای پروفایل را در دستور کار قرار دهید. با تبدیل کامنت‌ها به گفتگو، شما می‌توانید با خود تعامل برقرار کرده و خود را به‌عنوان یکی از افراد تاثیرگذار و مقتدر مطرح کنید.

 

۴٫ یک وب‌سایت شخصی مستقل بسازید

همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردم، به‌زودی یک سایت شخصی جدید را راه‌اندازی خواهم کرد. امروزه با تعدد برندها و معاملات پرخطر، من فکر می‌کنم که یک سایت شخصی به شخصی من نیز کمک می‌کند. من از این سایت برای هدایت افراد به سمت برندهای مختلفم و همچنین جذب درخواست‌های این‌باند در مورد معاملات پرخطر استفاده می‌کنم.

بن لارکی، موسس StoreKit، در این باره می‌گوید: «اگر مدام سرگرم شرکت خود باشید، ساخت یک شخصی بسیار سخت می‌شود. نویسی در سایت شرکت یا رسیدگی به پروفایل‌های شرکت در می‌تواند برای کسب‌وکارتان خوب باشد، اما اگر در مورد ساخت برندی برای خود جدی هستید، باید کسب‌وکارتان را از شخصی‌تان جدا کنید. یک سایت شخصی با یک صفحه «درباره» و یک تنها چیزهایی هستند که شما برای شروع نیاز دارید. شروع به نویسی مداوم کنید و این محتواها را در تمام پروفایل‌های شخصی خود در به اشتراک بگذارید. در صورت امکان، دامین سایت شخصی‌تان را با توجه به نام و نام خانوادگی خود انتخاب کنید.»

 

۵٫ محتواهای خود را از طریق کانال‌های مختلف پخش کنید

توزیع محتوا در کانال‌های مختلف یکی از کارهایی است که خودم به افراد مختلف پیشنهاد می‌کنم. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی محتواهای خود را در کانال‌های مختلف توزیع کرده و در کمترین زمان توجهات زیادی را به سمت آن‌ها جلب کنید. بازدید و میزان به اشتراک‌گذاری که از این طریق به دست می‌آورید به‌نوعی برای شما یک اعتبار و اتوریته را به وجود می‌آورد.

به گفته مارک فیگن، موسس PowerSetter، برای ساخت یک شخصی قدرتمند قابل اتکا، شما باید یک دنباله‌رو بسازید. چه هدف شما ایجاد دنبال‌کنندگانی قدرتمند در باشد و چه اهدافی دیگر را در سر داشته باشید، شما باید اطلاعاتی ارزشمند را در معرض دید خود قرار دهید.

وبلاگ نویسی خوب است، اما تنها درصورتی‌که افراد محتواهای شما را بخوانند و با آن تعامل برقرار کنند. یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای دست‌یابی به این هدف، حتی اگر ترافیک سایتتان پایین باشد، این است که محتواهای خود را از طریق کانال‌های مختلف توزیع کنید.

 

۶٫ در گفتگوهای مشارکت کنید- یا خودتان آغازکننده باشید

توییتر محبوب‌ترین پلتفرم من است و چت‌های توییتر- به‌خصوص در آنلاین- می‌تواند ارزش زیادی را ارائه دهد. تغییرات جدید من را واداشت که مجددا در این فعال شوم و همچنین دوباره در چت‌های نیز حضور داشته باشم.

دیوید بادلی، مدیر Finance.co.uk، می‌گوید که چت سال‌ها پیش بسیار محبوب بوده و اکنون نیز مجددا در حال محبوب شدن است و افزایش محدودیت کارکتر به ۲۸۰ کارکتر نیز شاهدی بر این مدعاست. آسان‌ترین روش برای پیدا کردن چت‌های و مشارکت در آن‌ها این است که افراد با نفوذ خود در را پیدا کرده و آن‌ها را دنبال کنید.

رویدادهایی هفتگی در وجود دارد که ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌انجامند و با یک هشتگ خاص نیز همراه هستند و شرکت‌کنندگان در مورد یک موضوع خاص به بحث و می‌پردازند. پاسخ دادن به سوالات و ایجاد ارزش راهی آسان برای کمک به افزایش قدرت شخصی است.

 

۷٫ شروع ولاگینک برای مستندسازی سفر خود

شروع یک ولاگ روزانه در سال ۲۰۱۸ یکی از آن چیزهایی است که من بسیار در مورد آن هیجان‌زده هستم. من یک پروژه سرگرم‌کننده دارم و نمی‌توانم برای مستندسازی فرآیند صبر کنم. فیلم‌برداری در طول روز و ویرایش کردن آن در شب چیزی است که به فداکاری نیاز دارد، اما من کاملا به آن متعهد هستم.

به گفته راهه ریاضی، مدیرعامل Copperblu Media، همان‌طور که دستگاه‌های به افراد اجازه می‌دهند تا در هر لحظه از محتوای ویدئویی استفاده کنند، ولاگ‌ها نیز بسیار محبوب شده‌اند. کارآفرینانی مانند Gary Vaynerchuk و کیسی نیستات نمونه کسانی هستند که توانسته‌اند از طریق ولاگینک شخصی خود را به رشدی قابل‌توجه برسانند. برای یک ولاگینک موفق شما به یک داستان منحصربه‌فرد و جذاب نیاز دارید. وقتی‌که این داستان منحصربه‌فرد را یافتید، شانس شما برای جذب مخاطب و رشد شخصی‌تان بی‌حدومرز است.

 

۸٫ وقت و تخصص خود را به محلی برای باز کردن درب‌ها اختصاص دهید

در طول سالیان گذشته، من به سازمان‌های غیرانتفاعی بسیاری در زمینه آنلاین کمک کرده‌ام و این همکاری باعث معرفی من به ارتباطاتی خارق‌العاده و ارجاع من به برخی برندهای بزرگ شده است.

کریستال وینگیت، موسس Roof Top Services می‌گوید که، همه برندهای شخصی باید از یک جا شروع کنند و محلی شما مکانی عالی برای شناساندن خود به‌عنوان یک متخصص است. با اختصاص بخشی از زمان خود به محلی و یا ارائه محصولات و سرویس‌ها، می‌توانید درهایی را به روی خود بگشایید که این درها می‌توانند مسیر شما به سمت یک شخصی ارتقا یافته را هموار کنند.

این شامل حضور به‌عنوان کارشناس در رادیو و محلی، مصاحبه‌ با جراید محلی و صحبت و تعامل در جمع‌های محلی می‌شود. وقتی‌که بخشی از زمان خود را به این کار اختصاص می‌دهید، به شما به‌عنوان یک عضو همکار نگاه می‌شود و شاهد خواهید بود که فرصت‌ها خودشان را به شما نشان خواهند داد.

 

۹٫ یک هفتگی را آغاز کنید

تا به امروز کارآفرینان زیادی را دیده‌ام که با استفاده از بزرگ از را برای خود ایجاد کرده‌اند و همین امر نیز باعث تقویت شخصی آن‌ها شده است. من نیز قصد دارم در آینده‌ای نزدیک تولید را آغاز کنم.

پادکست‌ دقیقا می‌توانند همان کار پرفایل‌های شما در یا وبلاگ‌ را انجام دهد. پلتفرمی است که شما می‎توانید تخصص و دانش خود را از طریق آن در طبق اخلاص بگذارید و به جذب مخاطب امیدوار باشید. پادکست‌ها پرتابل هستند و می‌توان در زمان‌های فراغت یا مثلا در زمان‌های ورزش از آن‌ها استفاده کرد.

هزینه ضبط یک نیز چندان زیاد نیست و روش‌های زیادی نیز برای توزیع دستاورد شما وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پادکست، سان کلود، Overcast، اسپاتیفای، پلی و بسیاری دیگر از سرویس‌های مشابه اشاره کرد.

 

۱۰٫ هرگز یادگیری را متوقف نکنید

من همیشه بخشی از زمان روزانه‌ام را به خواندن و یادگیری اختصاص می‌دهم و سعی می‌کنم بیشترین اطلاعات ممکن را جذب کنم. من مدام در حال تغییر است و بنابراین اگر من نتوانم خود را با تغییرات همراه کنم، این تاثیری منفی روی شخصی من خواهد داشت و همچنین ارزش خود من نیز کاهش می‌یابد.

دیوید کریگ، یکی از موسسان Craig, Kelley & Faultless LLC می‌گوید که قبل از اینکه حتی به دادن مشاوره و ارائه اطلاعات فکر کنید، باید تسلط کاملی بر خود داشته باشید. با خواندن کتاب‌ها، مطالعات موردی و مصرف اطلاعات تا حد ممکن، همیشه در حال یادگیری باشید.

شما نمی‌توانید بدون ارائه ارزش به کسانی که شما را دنبال می‌کنند، ساخت یک شخصی قدرتمند را انتظار داشته باشید. هرچقدر که تلاش بیشتری را صرف یادگیری و بهره‌گیری از اطلاعات کنید، می‌توانید بازخوردهای بیشتری بگیرید که در زمینه ساخت یک برد شخصی قدرتمند به شما کمک خواهد کرد.

 

۱۱٫ در کنفرانس‌های کلیدی کنید

شبکه‌سازی دلیل اصلی حضور من در کنفرانس‌هاست. وقتی که تصمیم می‌گیرم که در یک شرکت کنم، این تصمیم را بر اساس فرصت‌های می‌گیرم و نه صرفا سخنرانان یا جلسات.

به گفته مارک لمان، مدیر Blinds UK، با فقط یک فرد اینفلوئنسر در شما می‌تواند شخصی شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهد. بنابراین وقتی به کنفرانس‌ها می‌روید، مطمئن شوید که برای این یک برنامه و نقشه از پیش تعیین شده دارید.

اشخاص هدف خود را از پیش تعیین کنید و سعی داشته باشید که برای ملاقات با افراد تاثیرگذار از قبل وقت بگیرید، چه در بین جلسات و چه در پایان رویداد. یک اشاره در وبلاگ، صحبت در شبکه‎های اجتماعی و یا ارسال به اینفلوئنسرهای می‌تواند تاثیر شگرفتی روی شخصی شما داشته باشید.

 

۱۲٫ روی عکاسی حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید

من معمولا از یک تصویر واحد در همه‌جا استفاده می‌کنم- از پروفایل‌ گرفته تا بیوی نویسنده- و اگر شما در مورد ساخت یک شخصی قدرتمند جدی هستید این انسجام نکته‌ای کلیدی است. تصویری که اکنون از آن استفاده می‌کنم متعلق به دو سال پیش است و برنامه دارم که در سال جدید یک تصویر نو را جایگزین آن کنم.

اگر می‌خواهید که شخصی شما جدی گرفته شود، باید از یک تصویر حرفه‌ای در تمام پروفایل‌های آنلاین خود استفاده کنید. بجای گرفتن یک سلفی با دوربین آیفون، با صرف مبلغ اندکی می‌توانید یک تصویر حرفه‌ای از خود بگیرید. در این صورت، شخصی شما حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد و وقتی شما یک تصویر واحد را در تمام پلتفرم‌ها و رسانه‌ها ببینند، توجه آن‌ها جلب می‌شود و مطالب گفته شده توسط شما را جدی‌تر می‌گیرند. یک تصویر کم کیفیت می‌تواند به شخصی شما را خنثی کند.

 

 

 

ترجمه از حمید گنجی

جامعه روابط عمومی